Klient z branży usług księgowych dążył do przygotowania menedżerów, liderów i przedstawicieli zespołu HR do rozpoznawania i reagowania na sytuacje kryzysów psychicznych wśród pracowników. Dodatkowo, chciał stworzyć plan interwencji poprzez opracowanie dokumentu zawierającego procedury postępowania w sytuacjach kryzysowych.
Firma stanęła przed koniecznością wdrożenia międzynarodowych standardów oraz organizacji procesów z zastosowaniem elementów podejścia Lean. Jednym z wyzwań było spełnienie wymogów utrzymania oraz udokumentowania wysokiej jakości wytwarzanych produktów oraz procesu wytwórczego.
Nasz Klient mierzył się z niskim zaangażowaniem Doradców w promowanie modeli BEV marki premium. Dodatkowo, sprzedaż modelu spadała, podczas gdy sprzedaż modeli konkurencyjnych utrzymywała się na stałym poziomie. Istniała pilna potrzeba uzupełnienia wiedzy produktowej oraz zbudowania proaktywnej postawy u Doradców.
W związku z wdrożeniem długoterminowej strategii rozwoju kadr, Klientowi zależało na wyborze z własnej kadry najlepszych kandydatów na trenerów wewnętrznych. Ponadto Klient poszukiwał partnera, który pomógłby doprecyzować działania rozwojowe dla tej grupy.
Pracownicy mieli obiekcje dotyczące technologii. Brakowało znajomości nowoczesnych metod współpracy z Klientami oraz zrozumienia rozwiązań i trików związanych z pracą zdalną i bezpieczeństwem w sieci.
Firma zainwestowała w rozbudowany projekt szkoleniowy dla pracowników serwisu, obejmujący m.in. serial edukacyjny, gry i e-learningi. Celem było nie tylko przekazanie wiedzy, ale także zaangażowanie i zainteresowanie pracowników.
Firma, w której realizowana była przez nas usługa, przechodziła przez bardzo dynamiczny okres rozwoju organizacji. W ciągu tego czasu liczba pracowników oraz liczba realizowanych projektów dwukrotnie wzrosła.
Projekt edukacyjny zrealizowany dla firmy z branży Automotive – Importera samochodów marki wolumenowej, polegający na przeszkoleniu pracowników sieci dealerskiej marki w całej Polsce –handlowców i kierowników sprzedaży. Celem było dostarczenie wiedzy produktowej dotyczącej nowego modelu wprowadzanego na polski rynek oraz zbudowanie przekonania o wartości produktu na tle konkurencji.
Firma po zrealizowaniu cyklu wideoszkoleń, potrzebowała wersji materiałów w języku angielskim przy ograniczonym czasie, zachowując wysoką jakość produkcji i zoptymalizowany budżet.