Zauważasz, że Twoi doradcy sprzedaży mają trudności z efektywnym zamykaniem transakcji? Czy oferta samochodów nie zawsze odpowiada potrzebom Klientów, a dodatkowe usługi nie są odpowiednio prezentowane?
❌ trudności w skutecznym zamykaniu transakcji i obronie marży,
❌ problemy z przygotowaniem idealnie dopasowanej oferty ,
❌ niską jakość prezentacji podczas jazdy próbnej,
❌ trudności w budowaniu i utrzymywaniu relacji After-Sales
lub chcesz zwiększyć efektywność swojego zespołu w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój umiejętności kompleksowego zarządzania procesem sprzedaży samochodów.
✅ Zdobycie praktycznych narzędzi do efektywnej prezentacji oferty samochodu, jazdy testowej i obsługi posprzedażnej.
✅ Lepsze zrozumienie aktualnego procesu zakupu samochodów i potrzeb Klientów.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Modul 1: Pozyskiwanie leadów i generowanie trafficu w salonie samochodowym
Modul 2: Experience
Modul 3: Oferta
Modul 4: Finalizacja
Modul 5: Lojalizacja i retencja
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Wzrost konkurencyjności na rynku dzięki zastosowaniu najnowszych technik sprzedażowych.
Zwiększenie zaangażowania pracowników poprzez rozwój ich kompetencji i umiejętności.
Poprawa wyników finansowych dzięki efektywniejszej sprzedaży i większej liczbie zamkniętych transakcji.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Efektywnie bronią marży, stosując techniki zamykania sprzedaży oraz skutecznie argumentując, co zwiększa konwersję i finalizację transakcji.
Potrafią przygotować ofertę samochodu uwzględniającą dodatkowe usługi i produkty, takie jak finansowanie i ubezpieczenia, oraz skutecznie zarządzać czasem Klienta podczas oczekiwania na produkcję.
Analizują potrzeby Klienta, dostosowując jazdy próbne do jego oczekiwań i profesjonalnie prezentując samochód przez różne kanały.
Zwiększają satysfakcję Klientów i budują długotrwałe relacje.
Wykorzystują zdobyte umiejętności w zakresie kompleksowego zarządzania procesem sprzedaży, co przełoży się na lepszą obsługę Klientów i poprawę wyników finansowych salonu samochodowego.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie