Techniki sprzedaży samochodów nowych – Proces Sprzedaży

Zauważasz, że Twoi doradcy sprzedaży mają trudności z efektywnym zamykaniem transakcji? Czy oferta samochodów nie zawsze odpowiada potrzebom Klientów, a dodatkowe usługi nie są odpowiednio prezentowane? Jeśli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań brzmi "tak", to warto przyjrzeć się kilku kluczowym obszarom i skorzystać z naszego specjalistycznego szkolenia.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz: 

❌ trudności w skutecznym zamykaniu transakcji i obronie marży,

❌ problemy z przygotowaniem idealnie dopasowanej oferty ,

❌ niską jakość prezentacji podczas jazdy próbnej,

❌ trudności w budowaniu i utrzymywaniu relacji After-Sales

 

…lub chcesz zwiększyć efektywność swojego zespołu w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności kompleksowego zarządzania procesem sprzedaży samochodów.

✅ Zdobycie praktycznych narzędzi do efektywnej prezentacji oferty samochodu, jazdy testowej i obsługi posprzedażnej.

✅ Lepsze zrozumienie aktualnego procesu zakupu samochodów i potrzeb Klientów.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Modul 1: Pozyskiwanie leadów i generowanie trafficu w salonie samochodowym

        • Skuteczne techniki pozyskiwania leadów.
        • Budowanie skutecznych akcji sprzedażowych w różnych kanałach (social media, mail, telefon, „wystawki”.
        • Profesjonalne zarządzanie przychodzącymi leadami i efektywne sposoby odpowiadania.
        • Identyfikacja potencjalnych Klientów i bieżący kontakt z nimi.
2

Modul 2: Experience

        • Analiza potrzeb Klienta i identyfikacja kluczowych motywów związanych z zakupem samochodu.
        • Przygotowanie i przeprowadzenie jazdy próbnej dostosowanej do oczekiwań Klienta.
        • Profesjonalna prezentacja samochodu różnymi kanałami z uwzględnieniem najważniejszych elementów dla Klienta.
3

Modul 3: Oferta

        • Przygotowanie i omówienie idealnie dopasowanej oferty samochodu.
        • Włączenie dodatkowych usług i produktów do oferty, takich jak finansowanie i ubezpieczenia.
        • Waiting-time – zarządzanie czasem Klienta w trakcie oczekiwania na produkcję samochodu.
4

Modul 4: Finalizacja

        • Obrona marży i pozacenowe techniki sprzedaży wzmacniające konwersję.
        • Techniki zamykania sprzedaży i skuteczne argumentowanie.
        • Pozostawienie Klientowi przestrzeni na podjęcie decyzji.
        • Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta podczas odbioru samochodu.
5

Modul 5: Lojalizacja i retencja

        • Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z Klientem w trakcie użytkowania samochodu.
        • End Of Term i techniki retencji Klientów kupujących kolejny samochód.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Doradców sprzedaży, którzy chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie prezentacji oferty, przeprowadzania jazd próbnych oraz efektywnego zamykania sprzedaży samochodów.

Menedżerów sprzedaży, którzy pragną zwiększyć efektywność swojego zespołu, optymalizując proces sprzedaży i poprawiając wyniki finansowe salonu.

Pracowników działu obsługi After-Sales, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie budowania trwałych relacji z Klientami.

Specjalistów ds. marketingu, którzy zajmują się generowaniem leadów i pozyskiwaniem nowych Klientów, a także chcą lepiej rozumieć potrzeby rynku i skutecznie zarządzać akcjami sprzedażowymi.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost konkurencyjności na rynku dzięki zastosowaniu najnowszych technik sprzedażowych.

Zwiększenie zaangażowania pracowników poprzez rozwój ich kompetencji i umiejętności.

Poprawa wyników finansowych dzięki efektywniejszej sprzedaży i większej liczbie zamkniętych transakcji.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Efektywnie bronią marży, stosując techniki zamykania sprzedaży oraz skutecznie argumentując, co zwiększa konwersję i finalizację transakcji.

Potrafią przygotować ofertę samochodu uwzględniającą dodatkowe usługi i produkty, takie jak finansowanie i ubezpieczenia, oraz skutecznie zarządzać czasem Klienta podczas oczekiwania na produkcję.

Analizują potrzeby Klienta, dostosowując jazdy próbne do jego oczekiwań i profesjonalnie prezentując samochód przez różne kanały.

Zwiększają satysfakcję Klientów i budują długotrwałe relacje.

Wykorzystują zdobyte umiejętności w zakresie kompleksowego zarządzania procesem sprzedaży, co przełoży się na lepszą obsługę Klientów i poprawę wyników finansowych salonu samochodowego.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie