Techniki sprzedaży samochodów nowych – Proces Sprzedaży

Zauważasz, że Twoi doradcy sprzedaży mają trudności z efektywnym zamykaniem transakcji? Czy oferta samochodów nie zawsze odpowiada potrzebom Klientów, a dodatkowe usługi nie są odpowiednio prezentowane?


Jeśli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań brzmi "tak", to warto przyjrzeć się kilku kluczowym obszarom i skorzystać z naszego specjalistycznego szkolenia.
Forma realizacji: online/stacjonarna
Czas trwania: 2 dni

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz: 

❌ trudności w skutecznym zamykaniu transakcji i obronie marży,

❌ problemy z przygotowaniem idealnie dopasowanej oferty,

❌ niską jakość prezentacji podczas jazdy próbnej,

❌ trudności w budowaniu i utrzymywaniu relacji After-Sales

 
lub chcesz zwiększyć efektywność swojego zespołu w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności kompleksowego zarządzania procesem sprzedaży samochodów.

✅ Zdobycie praktycznych narzędzi do efektywnej prezentacji oferty samochodu, jazdy testowej i obsługi posprzedażnej.

✅ Lepsze zrozumienie aktualnego procesu zakupu samochodów i potrzeb Klientów.

Formy Digital – EduTech

Tworzymy dedykowane formy edukacyjne video i e-learningu dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!

Ikona film instruktażowy

Film instruktażowy

Prezentacja dowolnego procesu, wyjaśnienia koncepcji lub instruktażu dotyczącego wykonywania określonej czynności krok po kroku.

Ikona aplikacja

Aplikacja

Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.

Ikona elearning

E-learning

Narzędzie edukacyjne zawierające różnorodne formy przekazywania wiedzy.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Modul 1: Pozyskiwanie leadów i generowanie trafficu w salonie samochodowym

        • Skuteczne techniki pozyskiwania leadów.
        • Budowanie skutecznych akcji sprzedażowych w różnych kanałach (social media, mail, telefon, „wystawki”.
        • Profesjonalne zarządzanie przychodzącymi leadami i efektywne sposoby odpowiadania.
        • Identyfikacja potencjalnych Klientów i bieżący kontakt z nimi.
2

Modul 2: Experience

        • Analiza potrzeb Klienta i identyfikacja kluczowych motywów związanych z zakupem samochodu.
        • Przygotowanie i przeprowadzenie jazdy próbnej dostosowanej do oczekiwań Klienta.
        • Profesjonalna prezentacja samochodu różnymi kanałami z uwzględnieniem najważniejszych elementów dla Klienta.
3

Modul 3: Oferta

        • Przygotowanie i omówienie idealnie dopasowanej oferty samochodu.
        • Włączenie dodatkowych usług i produktów do oferty, takich jak finansowanie i ubezpieczenia.
        • Waiting-time – zarządzanie czasem Klienta w trakcie oczekiwania na produkcję samochodu.
4

Modul 4: Finalizacja

        • Obrona marży i pozacenowe techniki sprzedaży wzmacniające konwersję.
        • Techniki zamykania sprzedaży i skuteczne argumentowanie.
        • Pozostawienie Klientowi przestrzeni na podjęcie decyzji.
        • Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta podczas odbioru samochodu.
5

Modul 5: Lojalizacja i retencja

        • Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z Klientem w trakcie użytkowania samochodu.
        • End Of Term i techniki retencji Klientów kupujących kolejny samochód.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Doradców sprzedaży,
którzy chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie prezentacji oferty, przeprowadzania jazd próbnych oraz efektywnego zamykania sprzedaży samochodów.

2

Menedżerów sprzedaży,
którzy pragną zwiększyć efektywność swojego zespołu, optymalizując proces sprzedaży i poprawiając wyniki finansowe salonu.

3

Pracowników działu obsługi After-Sales,
którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie budowania trwałych relacji z Klientami.

4

Specjalistów ds. marketingu,
którzy zajmują się generowaniem leadów i pozyskiwaniem nowych Klientów, a także chcą lepiej rozumieć potrzeby rynku i skutecznie zarządzać akcjami sprzedażowymi.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost konkurencyjności na rynku dzięki zastosowaniu najnowszych technik sprzedażowych.

Zwiększenie zaangażowania pracowników poprzez rozwój ich kompetencji i umiejętności.

Poprawa wyników finansowych dzięki efektywniejszej sprzedaży i większej liczbie zamkniętych transakcji.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Efektywnie bronią marży, stosując techniki zamykania sprzedaży oraz skutecznie argumentując, co zwiększa konwersję i finalizację transakcji.

Potrafią przygotować ofertę samochodu uwzględniającą dodatkowe usługi i produkty, takie jak finansowanie i ubezpieczenia, oraz skutecznie zarządzać czasem Klienta podczas oczekiwania na produkcję.

Analizują potrzeby Klienta, dostosowując jazdy próbne do jego oczekiwań i profesjonalnie prezentując samochód przez różne kanały.

Zwiększają satysfakcję Klientów i budują długotrwałe relacje.

Wykorzystują zdobyte umiejętności w zakresie kompleksowego zarządzania procesem sprzedaży, co przełoży się na lepszą obsługę Klientów i poprawę wyników finansowych salonu samochodowego.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:

🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),

🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,

🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.

Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie

Zobacz również