Chcesz, aby Twoi pracownicy stali się ekspertami w dziedzinie sprzedaży, potrafiącymi skutecznie pozyskiwać nowych klientów i budować trwałe relacje biznesowe?
❌ spadku lub stagnacji wyników sprzedażowych,
❌ przerwania procesu sprzedaży na etapie negocjacji i obrony ceny,
❌ trudności w budowaniu długotrwałych relacji z klientami,
❌ braku motywacji w zespole
lub chcesz wynieść sprzedaż na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój umiejętności komunikacyjnych i efektywnego prowadzenia procesu sprzedaży.
✅ Zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez lepsze zrozumienie potrzeb klienta.
✅ Opanowanie nowych technik i narzędzi sprzedażowych zwiększających efektywność pracy.
Tworzymy dedykowane projekty digitalowe dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!
Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.
Nagranie audio w formie monologu, rozmowy lub słuchowiska.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Wprowadzenie do psychologii sprzedaży
Moduł 2: Techniki sprzedaży i strategie sprzedaży
Moduł 3: Narzędzia komunikacyjne w sprzedaży
Moduł 4: Zaawansowane metody i narzędzia w sprzedaży
1
2
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Wzrost skuteczności działań sprzedażowych dzięki lepszemu zrozumieniu psychologii sprzedaży.
Poprawa wyników finansowych poprzez budowanie świadomych relacji z klientami.
Zwiększenie konkurencyjności na rynku dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik sprzedaży.
Posiadają umiejętności negocjacyjne.
Poszerzają wiedzę na temat oczekiwań klientów oraz rynku, co pozwoli im lepiej dostosować swoje działania sprzedażowe do potrzeb i preferencji odbiorców.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:
🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),
🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,
🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.
Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie