Techniki sprzedaży

Chcesz, aby Twoi pracownicy stali się ekspertami w dziedzinie sprzedaży, potrafiącymi skutecznie pozyskiwać nowych klientów i budować trwałe relacje biznesowe? Sprawdź nasze szkolenie z technik sprzedaży, aby zwiększyć efektywność ich pracy.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza:

❌ spadku lub stagnacji wyników sprzedażowych,

❌ przerwania procesu sprzedaży na etapie negocjacji i obrony ceny,

❌ trudności w budowaniu długotrwałych relacji z klientami,

❌ braku motywacji w zespole

 

lub chcesz wynieść sprzedaż na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności komunikacyjnych i efektywnego prowadzenia procesu sprzedaży.

✅ Zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez lepsze zrozumienie potrzeb klienta.

✅ Opanowanie nowych technik i narzędzi sprzedażowych zwiększających efektywność pracy.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Wprowadzenie do psychologii sprzedaży

        • Zrozumienie oczekiwań klientów, przedsiębiorstwa i rynku w procesach sprzedaży.
        • Typologia postaw i nastrojów Klienta,
        • Reguły wywierania wpływu w relacji z Klientem,
        • Triada zaufania: Autentyczność, Kompetencje, Wzbudzanie sympatii.
2

Moduł 2: Techniki sprzedaży i strategie sprzedaży

        • Techniki sprzedaży a typologia klienta
        • Techniki budowania zaufania i relacji z klientem.
        • Zastosowanie zasad perswazji R. Cialdiniego w sprzedaży.
        • Obrona przed technikami manipulacji w negocjacjach z klientami.
        • Warsztaty: Przygotowanie i prezentacja argumentacji sprzedażowej opartej na technikach perswazji.
3

Moduł 3: Narzędzia komunikacyjne w sprzedaży

        • „Menu potrzeb” Klienta – budowa i wykorzystanie.
        • Torowanie potrzeb i edukacja – jak czytać i torować potrzeby oraz „ból” Klienta?
        • Siła pytań i parafrazy
        • Jak prowadzić angażującą prezentację oferty?
        • Efektywna komunikacja sprzedażowa – technika Success Stories.
        • Ćwiczenia na rozwijanie umiejętności komunikacyjnych w kontekście sprzedaży.
4

Moduł 4: Zaawansowane metody i narzędzia w sprzedaży

        • Czas na ofertę – zasady pricingu i ekonomii behawioralnej.
        • Jak motywować Klienta do sfinalizowania zakupu? Perswazja bez presji.
        • Przełamywanie oporu Klienta i radzenie sobie z jego obiekcjami.
        • Przejmowanie kontroli nad procesem decyzyjnym Klienta.
        • Umiejętności łagodzenia napięć w rozmowach z trudnymi Klientami oraz zapobiegania trudnym sytuacjom.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Handlowców działających na rynku B2B.

Menedżerów i Dyrektorów Sprzedaży.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost skuteczności działań sprzedażowych dzięki lepszemu zrozumieniu psychologii sprzedaży.

Poprawa wyników finansowych poprzez budowanie świadomych relacji z klientami. 

Zwiększenie konkurencyjności na rynku dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik sprzedaży.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Posiadają umiejętności negocjacyjne.

Poszerzają wiedzę na temat oczekiwań klientów oraz rynku, co pozwoli im lepiej dostosować swoje działania sprzedażowe do potrzeb i preferencji odbiorców.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie