❌ problemy z odpowiednim dopasowaniem stylu komunikacji do różnych typów klientów,
❌ trudności w radzeniu sobie z konfliktami w kontakcie z klientem,
❌ złe opinie na platformach społecznościowych dotyczące obsługi klienta,
❌ nieumiejętność radzenia sobie ze stresem wśród pracowników mających kontakt z klientem
lub chcesz wynieść obsługę klienta na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój osobistych umiejętności z zakresu obsługi klienta oraz radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, stresem i emocjami, co przekłada się na lepszą efektywność w pracy.
✅ Zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, zarówno w obszarze werbalnym, jak i niewerbalnym.
✅ Umiejętność efektywnego dostosowania stylu komunikacji do różnych typów klientów, co pozwala na budowanie trwałych relacji.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Typologia klientów i dostosowanie stylu komunikacji
Moduł 2: Skuteczna komunikacja i argumentacja w obsłudze klienta
Moduł 3: Trudne rozmowy i style reagowania na konflikt
Moduł 4: Asertywność i elastyczność w obsłudze klienta
Pracowników działów obsługi klienta.
Handlowców działających na rynku B2B.
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zastosowanie zaawansowanych technik komunikacji
i radzenia sobie z emocjami.
Zwiększenie lojalności klientów dzięki indywidualnemu podejściu i skutecznemu zarządzaniu trudnymi sytuacjami.
Wzrost efektywności pracy zespołu poprzez rozwój umiejętności komunikacyjnych.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Stosują język i styl komunikacji dopasowany do różnych typów klientów.
Umiejętnie radzą sobie w sytuacjach konfliktowych z klientem.
Asertywnie dostosowują się do specyficznych potrzeb klienta.
Radzą sobie ze stresem w codziennej pracy.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie