Profesjonalna obsługa klienta

Dzięki kompleksowemu programowi, który obejmuje cztery moduły skupiające się na kluczowych aspektach profesjonalnej obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej, Twój zespół będzie gotowy sprostać wszelkim wyzwaniom.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoje firmie obserwujesz:

❌ problemy z odpowiednim dopasowaniem stylu komunikacji do różnych typów klientów,

❌ trudności w radzeniu sobie z konfliktami w kontakcie z klientem,

❌ złe opinie na platformach społecznościowych dotyczące obsługi klienta,

❌ nieumiejętność radzenia sobie ze stresem wśród pracowników mających kontakt z klientem

 

lub chcesz wynieść obsługę klienta na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój osobistych umiejętności z zakresu obsługi klienta oraz radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, stresem i emocjami, co przekłada się na lepszą efektywność w pracy.

✅ Zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, zarówno w obszarze werbalnym, jak i niewerbalnym.

✅ Umiejętność efektywnego dostosowania stylu komunikacji do różnych typów klientów, co pozwala na budowanie trwałych relacji.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Typologia klientów i dostosowanie stylu komunikacji

  • Omówienie różnych typów klientów i ich charakterystyki w kontekście obsługi.
  • Ćwiczenia na dostosowanie stylu rozmowy do różnych typów klientów, z uwzględnieniem
    ich potrzeb i oczekiwań.
  • Strategie budowania efektywnych relacji z różnymi typami klientów (typologia DISC).
  • Symulacja rozmów z klientami o zróżnicowanych profilach, z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
    i umiejętności.
2

Moduł 2: Skuteczna komunikacja i argumentacja w obsłudze klienta

  • Analiza wpływu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na profesjonalną obsługę klienta.
  • Rozważanie zgodności teorii Alberta Mehrabiana i jej zastosowania w praktyce obsługi klienta.
  • Identyfikacja i eliminacja podwójnych sygnałów w komunikacji z klientem.
  • Skuteczne budowanie argumentacji i przekazywanie trafnych komunikatów.
  • Zastosowanie praktycznych ćwiczeń na poprawę świadomości komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
3

Moduł 3: Trudne rozmowy i style reagowania na konflikt

  • Rozwiązanie testu na style reagowania w sytuacjach konfliktowych i identyfikacja własnego stylu.
  • Praktyczne ćwiczenie strategii reagowania na konfliktowe zachowania klientów.
  • Elementy Ekonomii Behawioralnej.
  • Trening argumentacji stanowiska firmy oraz trudnych informacji Klientowi.
4

Moduł 4: Asertywność i elastyczność w obsłudze klienta

  • Wprowadzenie do asertywności jako narzędzia efektywnej komunikacji i obrony własnych granic.
  • Techniki asertywnej odmowy, reagowania na krytykę i agresję oraz konstruktywnej krytyki.
  • Elastyczność w kontaktach z Klientami – utrzymywanie równowagi pomiędzy obroną interesów firmy a relacjami z Klientami.
  • Źródła impasu i techniki ich przełamywania.
  • Jak budować dobry klimat rozmów z Klientami? Emocje w obsłudze Klienta.
  • Trening kształtowania optymalnego klimatu rozmów z Klientami w trudnych sytuacjach.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Pracowników działów obsługi klienta.

Handlowców działających na rynku B2B.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zastosowanie zaawansowanych technik komunikacji
i radzenia sobie z emocjami.

Zwiększenie lojalności klientów dzięki indywidualnemu podejściu i skutecznemu zarządzaniu trudnymi sytuacjami.

Wzrost efektywności pracy zespołu poprzez rozwój umiejętności komunikacyjnych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Stosują język i styl komunikacji dopasowany do różnych typów klientów.

Umiejętnie radzą sobie w sytuacjach konfliktowych z klientem.

Asertywnie dostosowują się do specyficznych potrzeb klienta.

Radzą sobie ze stresem w codziennej pracy.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie