Wsparcie produktowe – prezentacje dziennikarskie i flotowe, dealerskie drzwi otwarte

Dobra prezentacja samochodu to nie tylko specyfikacja techniczna, ale przede wszystkim emocje i doświadczenie, które zostają z odbiorcą!


Klienci flotowi, dziennikarze i goście salonów oczekują profesjonalizmu oraz przekazu dopasowanego do ich potrzeb. Brak przygotowania do prowadzenia takich wydarzeń może skutkować utratą szans sprzedażowych i wizerunkowych.

Oferujemy praktyczne szkolenie, które pozwoli Wam wyróżnić się w tej kluczowej roli.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swoim salonie samochodowym obserwujesz:

❌ problemy w organizacji i prowadzeniu profesjonalnych eventów produktowych,

❌ niski poziom zaangażowania klientów podczas prezentacji,

❌ trudności w przygotowaniu zespołu do obsługi wydarzeń branżowych

 

…lub chcesz podnieść poziom prezentacji modeli, zwiększyć pewność siebie i umiejętności w kontaktach z gośćmi – to szkolenie jest dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Zwiększenie doświadczenia w przygotowaniu eventu.

✅ Wykorzystanie wizerunku jako profesjonalnego doradcy oraz hosta dla gości specjalnych.

✅ Zwiększenie pewności siebie w zakresie obsługi gości specjalnych.

✅ Zwiększenie poziomu satysfakcji gości z możliwości uczestnictwa w wydarzeniu specjalnym.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Produkt i jego historia

  • Poznanie historii produktu.
  • Rozwój modelu na przestrzeni lat.
  • Aktualna wersja modelu.
  • Najważniejsze kamienie milowe i cechy charakterystyczne.
2

Moduł 2: Wyróżniki

  • Nowości technologiczne w modelu.
  • Wyróżniki modelowe na tle rynkowym.
  • Umiejscowienie mocnych stron modelu w segmencie.
  • Technologiczna, produktowa i ofertowa przewaga modelu.
3

Moduł 3: Doświadczenie

  • Praktyczne poznanie modelu podczas prezentacji statycznej.
  • Praktyczne poznanie modelu podczas prezentacji dynamicznej.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Doradców handlowych i trenerów produktowych,
którzy chcą skutecznie prezentować ofertę.

2

Zespołów marketingu,
które odpowiadają za wizerunek marki i organizację wydarzeń.

3

Dedykowane osobom,
które przygotowują prezentacje dziennikarskie, eventy flotowe i dealerskie dni otwarte.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Współpraca i pomoc pracownikom wewnętrznym przy organizacji i prowadzeniu eventów.

Podniesienie rangi eventu poprzez wykorzystanie specjalisty w danej dziedzinie.

Zwiększenie wizerunku profesjonalnego hosta.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Skutecznie prezentują modele samochodów w kontekście ich wyróżników technologicznych i rynkowych.

Profesjonalnie prowadzą prezentacje statyczne i dynamiczne, dostosowując przekaz do różnych grup odbiorców.

Budują swój wizerunek jako ekspertów i gospodarzy wydarzeń branżowych.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie