Menedżer jako trener sprzedaży

Dołączcie do naszego szkolenia i odkryjcie, jak zwiększyć efektywność swojego zespołu oraz inspirować do osiągania najwyższych wyników.
Forma realizacji: stacjonarna/online Czas trwania: 1 dzień

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza:

❌ braku motywacji i zaangażowania handlowców,

❌ trudności w pozyskiwaniu nowych klientów lub utrzymaniu istniejących,

❌ braku jednolitych standardów i procedur sprzedażowych

 

lub chcesz wynieść efektywność zespołu na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój praktycznych umiejętności z zakresu przygotowania i prowadzenia szkoleń sprzedażowych.

✅ Zwiększenie pewności siebie i kompetencji w zakresie prowadzenia szkoleń.

✅  Planowanie ścieżek rozwoju dla handlowców.

✅ Efektywny transfer wiedzy do praktyki sprzedażowej, co przekłada się na lepsze wyniki zespołu.

Formy Digital – EduTech

Tworzymy dedykowane projekty digitalowe dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!

Ikona aplikacja

Aplikacja

Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

        • Techniki identyfikacji luki kompetencyjnej w zespole sprzedażowym.
        • Narzędzia do oceny umiejętności sprzedażowych i potrzeb rozwojowych handlowców.
        • Analiza danych sprzedażowych w celu ustalenia priorytetów szkoleniowych.
        • Przygotowanie indywidualnych i zespołowych planów rozwoju sprzedaży.
        • Budowanie struktury szkolenia sprzedażowego.
        • Zastosowanie metod aktywizujących dla maksymalizacji zaangażowania i uczenia się.
        • Tworzenie materiałów szkoleniowych.
        • Wykorzystanie technologii i narzędzi online do efektywnego szkolenia sprzedażowego.
        • Techniki efektywnego przekazu i utrzymywania uwagi uczestników.
        • Metody aktywnego uczenia się i angażowania handlowców w proces szkoleniowy.
        • Zarządzanie dynamiką grupy i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi.
        • Praktyczne ćwiczenia: symulacje sprzedaży, role-play, feedback 360 stopni.
        • Metody oceny skuteczności szkoleń sprzedażowych i wpływu na wyniki sprzedaży.
        • Techniki zbierania i analizy feedbacku od uczestników dla ciągłej poprawy procesu szkoleniowego.
        • Planowanie ścieżek rozwoju dla handlowców po szkoleniu.
        • Utrwalanie uczenia się i zapewnienie transferu wiedzy do praktyki sprzedażowej.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Menedżerów różnego szczebla.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki skierowanym i celowanym szkoleniom.

Wzmocnienie kompetencji sprzedażowych zespołu, co prowadzi do lepszych wyników finansowych.

Budowanie kultury ciągłego rozwoju i uczenia się w organizacji.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Znają narzędzia do oceny umiejętności sprzedażowych i potrzeb rozwojowych zespołu.

Rozumieją metody aktywnego uczenia się i wiedzą jak jest wykorzystać dla zwiększenia skuteczności treningu.

Tworzą samodzielnie strukturę szkolenia sprzedażowego, która sprzyja realizacji założonych celów.

Wiedzą jak interpretować i wykorzystywać kluczowe wskaźniki biznesowe w procesie podejmowania decyzji, co przyczynia się do poprawy efektywności działania firmy.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:

🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),

🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,

🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.

Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie