Inteligencja emocjonalna

Zainwestuj w rozwój emocjonalny swoich pracowników i zobacz, jak zmieniają się na lepsze dzięki naszemu specjalistycznemu szkoleniu z inteligencji emocjonalnej.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza: 

❌ problemów z okazywaniem empatii wśród pracowników, co wpływa na relacje zarówno wewnątrz zespołu, jak i z Klientami,

❌ niezrozumienia emocji innych osób i ich wpływu na zachowanie

 

…lub chcesz lepiej kształtować inteligencję emocjonalną, aby skutecznie pokonywać trudności – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności rozpoznawania funkcji emocji oraz wzmacnianie bezpiecznych form ekspresji emocjonalnej.

✅ Zwiększenie zdolności do zrozumienia i zarządzania własnymi emocjami w różnorodnych sytuacjach zawodowych i życiowych.

✅ Nauka efektywnej komunikacji opartej na wykorzystaniu wiedzy na temat emocji dla budowania wzajemnej współpracy i zrozumienia.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Podstawy inteligencji emocjonalnej

  • Kluczowe zasady Inteligencji Emocjonalnej.
  • Rozpoznawanie sześciu podstawowych emocji – ćwiczenia praktyczne.
  • Biologiczno-społeczne funkcje emocji oraz ich wpływ na funkcjonowanie jednostki oraz zespołu.
  • Rozszerzanie i porządkowanie słownika emocjonalnego.
2

Moduł 2: Czym jest inteligencja emocjonalna i jak ją świadomie rozwijać

  • Wymiary inteligencji emocjonalnej wg. Salovey’a, Mayer’a i Daniela Golemana.
  • Autoanaliza kompetencji emocjonalnych i ich zastosowania w praktyce – praca z kwestionariuszem autooceny IE.
  • Praktyczny pływ kompetencji emocjonalnych na funkcjonowanie zawodowo-społeczne.
  • Rola empatii we wzmacnianiu IE, kategorie empatii oraz potrzeby związane z praktycznym jej zastosowaniem.
3

Moduł 3: Zrozumienie emocji

  • Analiza trudnych sytuacji emocjonalnych.
  • Rozumienie złożonych emocji i ich wpływu na zachowanie.
  • Związek między przekonaniami a emocjonalnym odbiorem sytuacji. Praca z wykorzystaniem Drabiny Przekonań oraz wiedzy na temat percepcji, postaw oraz funkcji Jungowskich.
  • Model ABC emocji: pochodzenie i wpływ emocji.
4

Moduł 4: Zarządzanie emocjami i efektywna komunikacja

  • Konstruktywne i niekonstruktywne sposoby komunikowania i reagowania na emocje.
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej oparte o NVC.
  • Trening radzenia sobie z silnymi emocjami innych osób w codziennych rozmowach w oparciu o podstawowe zasady asertywności.
  • Sekret rozmów które łączą – budowanie siły komunikacji w oparciu o trójczynnikowy model komunikacyjny wg Ch. Duhigga.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Każdej osoby w firmie, która chce rozwijać u siebie umiejętności związane z kształtowaniem inteligencji emocjonalnej.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost efektywności komunikacji i lepsze zarządzanie emocjami w zespole, co przekłada się na wydajność pracy.

Budowanie zdrowszego środowiska pracy opartego na zrozumieniu emocjonalnym, co skutkuje np. zmniejszeniem poziomu niechcianej rotacji.

Lepsze radzenie sobie z trudnymi sytuacjami emocjonalnymi w miejscu pracy, co wpływa na spadek absencji chorobowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Stosują empatię, co wzmacnia relacje w zespole i z klientami, zwiększając satysfakcję i poziom współpracy.

Rozumieją złożone emocje innych i ich wpływ na zachowanie, co pozwala im tworzyć lepsze relacje i poprawia ich komunikację.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie