Employer Branding bez tajemnic

Poznaj definicję EB i dowiedz się, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie. Zdobądź wiedzę na temat kluczowych trendów na rynku pracy i odkryj, jakie czynniki wpływają na atrakcyjność marki pracodawcy.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz: 

❌ trudności w przyciąganiu i zatrzymywaniu najlepszych talentów,

❌ niską świadomość marki pracodawcy,

❌ brak spójności w komunikacji z kandydatami

 

…lub chcesz wznieść wizerunek pracodawcy na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Pozyskanie wiedzy na temat teoretycznych zagadnień oraz praktycznych działań związanych z obszarem EB.

✅ Nabycie umiejętności przygotowania oraz budowania strategii działań wzmacniających markę pracodawcy.

✅ Wzmocnienie skuteczności działań mających na celu pozyskania kandydatów oraz stabilizację zatrudnienia.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Employer Branding w codziennym funkcjonowaniu organizacji

  • Definicja EB i jej praktyczny wpływ na działanie organizacji.
  • Kluczowe trendy i aktualne wyzwania rynku pracy.
  • Zewnętrzne i wewnętrzne czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki pracodawcy.
  • Candidate Experience jako ważny element w katalogu działań employer branding’owych.
2

Moduł 2: Jak efektywnie budować i rozwijać zewnętrzną i wewnętrzną strategię EB

  • Strategiczne podejście do zarządzania marką pracodawcy – badania i narzędzia wspierające opracowanie strategii employer brandingowej.
  • Analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego organizacji w kontekście działań EB.
  • Definiowanie grup docelowych dla organizacji z wykorzystaniem metody Design Thinking.
  • Employer Value Proposition (EVP) – warsztat przeglądu unikatowej wartości marki pracodawcy.
3

Moduł 3: Zewnętrzna komunikacja marki pracodawcy

  • Narzędzia i kanały online i offline w efektywnej komunikacji z kandydatami.
  • Strategia komunikacji EB dla poszczególnych grup odbiorców.
  • Jak skutecznie zaplanować zewnętrzną komunikację w rocznym cyklu działań organizacji?
  • Co robią inni? – czyli benchmark działań wizerunkowych bezpośredniej konkurencji – praca na wybranych case study.
4

Moduł 4: Wewnętrzna komunikacja marki pracodawcy

  • Od onboardingu do exit interview – employer branding a cykl życia pracownika w organizacji.
  • Metody i kanały wewnętrznej komunikacji EB a utrzymanie najlepszych pracowników.
  • Employer Advocacy – czyli oznaczenie wewnętrznych ambasadorów marki pracodawcy.
  • Jak skutecznie zaplanować wewnętrzną komunikację EB w strategicznym cyklu działań rocznych.
5

Moduł 5: Jak zadbać o efektywność działań employer brandingowych

  • Wypracowanie propozycji mierników obrazujących efektywności marki pracodawcy.
  • Bank dobrych praktyk liderów EB Polsce i na świecie – laboratorium inspiracji.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Specjalistów, Konsultantów i Menedżerów zespołów HR i Employer Brandingu.

Rekruterów.

Właścicieli i zarządów firm.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzmocnienie skuteczności działań organizacji w zakresie pozyskania kandydatów
oraz stabilizacji zatrudnienia.

Uporządkowanie wiedzy na temat zagadnień związanych z szerokim pojęciem Employer Brandingu.

Wzrost umiejętności specjalistów w zakresie budowania oraz zarządzania strategią employer brandingową.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Zdobywają narzędzia i wiedzę potrzebną do skutecznego budowania spójnej marki pracodawcy, zarówno w kontekście komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej.

Wiedzą jak skutecznie komunikować się z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami.

Rozumieją na głębszym poziomie, dlaczego Employer Branding jest kluczowy dla sukcesu organizacji oraz jakie korzyści przynosi zarówno pracownikom, jak i firmie.

Rozwijają wiedzę na temat praktycznych technik i strategii budowania silnej marki pracodawcy, które mogą zastosować w codziennej pracy, aby przyciągać i zatrzymywać najlepszych pracowników.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie