Coaching sprzedażowy

Zapraszamy do skorzystania z naszego profesjonalnego szkolenia z coachingu sprzedażowego, które zostało zaprojektowane z myślą o potrzebach współczesnych firm.


Nasze szkolenie to nie tylko teoria, ale przede wszystkim praktyczne narzędzia i techniki, które sprawią, że Wasz zespół wejdzie na wyższy poziom.
Forma realizacji: stacjonarna/online Czas trwania: 1 dzień

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza:

❌ spadku sprzedaży, która może być wynikiem wypalenia zawodowego handlowców lub błędów popełnianych w procesie sprzedaży,

❌ handlowcy zgłaszają duże obciążenie i ewidentnie nie radzą sobie ze stresem,

❌ trudności w zakresie właściwego określania priorytetów,

❌ spadku motywacji pracowników

 

lub chcesz wynieść rozwój osobisty pracowników na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwinięcie zaawansowanych umiejętności coachingowych.

✅ Zwiększenie pewności siebie.

✅ Poprawa umiejętności komunikacyjnych.

✅ Nabycie technik wywierania wpływu.

✅ Plan rozwoju indywidualnego.

Formy Digital – EduTech

Tworzymy dedykowane projekty digitalowe dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!

Podcast

Podcast

Nagranie audio w formie monologu, rozmowy lub słuchowiska.

Aplikacja

Aplikacja

Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

        • Definicja i znaczenie coachingu sprzedażowego.
        • Rola i kompetencje coacha sprzedażowego.
        • Modele i style coachingu sprzedażowego.
        • Autodiagnoza kompetencji coachingowych.
        • Wyznaczanie celów sprzedażowych i indywidualnych.
        • Techniki motywacyjne i angażujące w procesie coachingu.
        • Prowadzenie efektywnych sesji coachingowych.
        • Narzędzia wspierające proces coachingowy.
        • Aktywne słuchanie i zadawanie skutecznych pytań
        • Feedback – jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
        • Techniki budowania zaufania i relacji coachingowej.
        • Radzenie sobie z oporem.
        • Scenki symulacyjne i case study z zakresu coachingu sprzedażowego.
        • Analiza rzeczywistych sytuacji sprzedażowych.
        • Informacja zwrotna od trenera i uczestników.
        • Opracowanie indywidualnego planu rozwoju coacha sprzedażowego.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Menedżerów i Dyrektorów Sprzedaży.

2

Właścicieli i zarządów firm.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez rozwijanie umiejętności coachingowych menedżerów.

Budowanie silniejszego, bardziej zmotywowanego i zaangażowanego zespołu sprzedażowego.

Poprawa wyników sprzedażowych dzięki efektywnemu przekazywaniu wiedzy i umiejętności.

Wzmocnienie kultury organizacyjnej opartej na ciągłym rozwoju i doskonaleniu.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Budują silne relacje zawodowe poprzez rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i zdolności do udzielania konstruktywnego feedbacku.

Wzmacniają indywidualny rozwój zawodowy poprzez planowanie i realizację własnej ścieżki rozwoju opartej na technikach coachingowych.

Skutecznie przekazują wiedzę członkom zespołu.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:

🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),

🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,

🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.

Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie