Asertywna komunikacja w relacjach ze współpracownikami

Nasze szkolenie zwiększa klarowność, efektywność oraz harmonię w relacjach zawodowych dzięki skutecznej komunikacji.
Forma realizacji: stacjonarna/online Czas trwania: 1 dzień

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz:

❌ brak jasności i przejrzystości w komunikacji między pracownikami, co prowadzi do częstych nieporozumień i błędów,

❌ ciągłe unikanie trudnych rozmów,

❌ trudności w wyrażaniu potrzeb i poglądów w sposób konstruktywny wśród pracowników, co prowadzi do frustracji i napięć

 

lub chcesz wynieść komunikację na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności asertywnej komunikacji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

✅ Nauka skutecznego wyrażania swoich potrzeb i granic z poszanowaniem potrzeb innych osób.

✅ Zwiększenie efektywności w budowaniu współpracy i rozwiązywaniu konfliktów.

Formy Digital – EduTech

Tworzymy dedykowane projekty digitalowe dla organizacji. Skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb!

Wideoszkolenie

Wideoszkolenie

Szkolenie w formie wideo, tworzone do efektywnego przekazania w sposób szczegółowy dużej ilości informacji w krótkim czasie.

Ikona aplikacja

Aplikacja

Interaktywna forma przyswajania wiedzy w postaci gry edukacyjnej, responsywnej aplikacji mobilnej lub osobistej platformy rozwoju.

Ikona elearning

E-learning

Narzędzie edukacyjne zawierające różnorodne formy przekazywania wiedzy.

Ikona podcast

Podcast

Nagranie audio w formie monologu, rozmowy lub słuchowiska.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

  • Definicja asertywności i jej znaczenie w środowisku zawodowym.
  • Mapa asertywności: komunikacja uległa, agresywna, manipulacyjna i asertywna.
  • Autodiagnoza 10 obszarów asertywności: identyfikacja sytuacji,
    w których jesteśmy asertywni lub mamy luki kompetencyjne.
  • Pozycje życiowe.
  • Budowanie i stosowanie asertywnych komunikatów oraz asertywnej odmowy.
  • Komunikat „Ja”
  • Gry i ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzi komunikacji asertywnej.
  • Mini scenki – praktyczny trening i informacja zwrotna.
  • Zasady komunikacji asertywnej i komunikat Ja.
  • Analiza podejść: współpraca czy rywalizacja.
  • Trudne sytuacje i konflikty w kontekście asertywności.
  • Analiza sytuacji konfliktowej na podstawie filmu szkoleniowego.
  • Wykorzystanie asertywności w praktyce do rozwiązywania konfliktów.
  • Omówienie case studies i podział na grupy.
  • Przygotowanie i realizacja scenek z wykorzystaniem narzędzi komunikacji asertywnej.
  • Informacja zwrotna i analiza scenek.
  • Budowanie indywidualnego planu rozwojowego w zakresie asertywności.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Do wszystkich osób w firmie
chcących podnieść swoje kompetencje w kontekście asertywnej komunikacji.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie efektywności komunikacji i współpracy w zespole.

Poprawa umiejętności rozwiązywania konfliktów w środowisku pracy.

Rozwój kultury organizacyjnej opartej na szacunku i asertywności.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Konstruują  klarowne i szanujące granice komunikaty, co pozwala im efektywnie wyrażać swoje potrzeby i poglądy.

Lepiej rozumieją własne motywacje i potrzeby, co przekłada się na wyższy poziom motywacji i zaangażowania w wykonywane obowiązki.

Potrafią skutecznie zarządzać konfliktami i trudnymi sytuacjami, promując współpracę i rozwiązując problemy.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak:

🔴 forma prowadzenia (online, stacjonarna),

🔴 liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy,

🔴 wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania.

Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie