Poznaj proste narzędzia do zarządzania stresem i presją. Dowiedz się, jak wykorzystać swoją energię życiową „ki flow” i osiągnąć harmonię.
Kompetencje Miękkie
Poznaj skuteczne modele udzielania informacji zwrotnej, takie jak popularny model kanapki czy bardziej precyzyjny model FUKO.
Marzeniem chyba każdego pracodawcy jest zarządzanie zespołem złożonym wyłącznie z zaangażowanych pracowników. Jeśli zauważalny jest pożądany poziom motywacji, współpraca układa się doskonale: zwiększa się produktywność ludzi, dlatego projekty są realizowane zgodnie z ustaleniami, nie ma opóźnień, generuje się satysfakcjonujące zyski, a w miejscu pracy panuje przyjazna atmosfera, sprzyjająca indywidualnemu rozwojowi, ponieważ ambitni współpracownicy wzajemnie się […]
Kiedyś liczyła się wyłącznie fachowa wiedza, wykształcenie oraz doświadczenie w danej branży. Dziś jednak taką samą, o i ile nie większą wagę, przykłada się także do tak zwanych kompetencji miękkich i umiejętności interpersonalnych. Sprawdźmy, o czym dokładnie mowa w praktyce i czy rzeczywiście warto byłoby rozwijać się w tym zakresie, na przykład poprzez udział w […]
Pandemia i wywołany nią lockdown wywróciły do góry nogami zawodową rzeczywistość przedstawicieli handlowych. Ich codzienność z bezpośredniego kontaktu z wieloma osobami, ciągłym byciem w ruchu i pokonywaniu setek kilometrów dziennie oraz wykorzystywaniu telefonu tylko, jako dodatkowego narzędzia pracy, w jednej chwili przekształciła się w pracę w stałym otoczeniu, pokonywanie zaledwie kilku kroków – zwykle na terenie własnego domu, ale przede wszystkim przejściu na zdalny kontaktu z klientami i wykorzystywanie telefonu, […]
Czyli czego potrzebuje organizacja, by wyprzedzić konkurentów? Problem niedoboru umiejętności wśród pracowników, to pieśń przeszłości sięgająca w zasadzie lat 90-tych ubiegłego wieku, a występująca, w mniejszym lub większym natężeniu, również w poprzednich dziesięcioleciach. Od co najmniej 20 lat słyszy się, jak liderzy mówią o niedoborach umiejętności na całym rynku pracy. Przywódcy martwią się globalnym niedoborem pracowników IT od 2000 roku, a brakiem kierowców ciężarówek, mniej więcej […]
Jakiej odpowiedzi udzieliłyby osoby zapytane o to, który dział, w funkcjonujących na całym świecie firmach czy organizacjach, najbardziej odczuł na swojej skórze skutki pandemii? Zapewne możemy spodziewać się, że padłyby nazwy wszystkich, w zależności od perspektywy odpowiadającego. Jest jednak pewien obszar działania każdej organizacji, który od samego początku był na pierwszej linii frontu szybko zachodzących […]
Pandemia, czyli słowo odmieniane przez wszystkie przypadki, we wszystkich językach oraz przez przedstawicieli każdej branży, zmieniła wiele w codziennym funkcjonowaniu sił sprzedaży. Utrudniła lub całkowicie uniemożliwiła osobisty kontakt z klientami, ale przede wszystkim kompletnie przebudowała sposób pracy samych zespołów sprzedażowych i zarządzających nimi menadżerów. W okresie lockdownów konieczne było sprawne zdalne kierowanie pracami sił sprzedaży, kontrolowanie […]