Stres w pracy nie musi być wrogiem. Sprawdź, jak liderzy i organizacje mogą wspierać zespoły w mądrym zarządzaniu stresem.
Kompetencje Miękkie
Czy da się być silnym psychicznie, nie tłumiąc emocji? Ten artykuł to praktyczny przewodnik po emocjonalnej odporności – sprawdź i wprowadź w swoje codzienne działania!
Poznaj sposoby wspierania zdrowia psychicznego w pracy. Dowiedz się, jak budować wellbeing i dobrostan swoich pracowników w organizacji.
Poznaj proste narzędzia do zarządzania stresem i presją. Dowiedz się, jak wykorzystać swoją energię życiową „ki flow” i osiągnąć harmonię.
Poznaj skuteczne modele udzielania informacji zwrotnej, takie jak popularny model kanapki czy bardziej precyzyjny model FUKO.
Marzeniem chyba każdego pracodawcy jest zarządzanie zespołem złożonym wyłącznie z zaangażowanych pracowników. Jeśli zauważalny jest pożądany poziom motywacji, współpraca układa się doskonale: zwiększa się produktywność ludzi, dlatego projekty są realizowane zgodnie z ustaleniami, nie ma opóźnień, generuje się satysfakcjonujące zyski, a w miejscu pracy panuje przyjazna atmosfera, sprzyjająca indywidualnemu rozwojowi, ponieważ ambitni współpracownicy wzajemnie się […]
Kiedyś liczyła się wyłącznie fachowa wiedza, wykształcenie oraz doświadczenie w danej branży. Dziś jednak taką samą, o i ile nie większą wagę, przykłada się także do tak zwanych kompetencji miękkich i umiejętności interpersonalnych. Sprawdźmy, o czym dokładnie mowa w praktyce i czy rzeczywiście warto byłoby rozwijać się w tym zakresie, na przykład poprzez udział w […]
Pandemia i wywołany nią lockdown wywróciły do góry nogami zawodową rzeczywistość przedstawicieli handlowych. Ich codzienność z bezpośredniego kontaktu z wieloma osobami, ciągłym byciem w ruchu i pokonywaniu setek kilometrów dziennie oraz wykorzystywaniu telefonu tylko, jako dodatkowego narzędzia pracy, w jednej chwili przekształciła się w pracę w stałym otoczeniu, pokonywanie zaledwie kilku kroków – zwykle na terenie własnego domu, ale przede wszystkim przejściu na zdalny kontaktu z klientami i wykorzystywanie telefonu, […]