Szkolenia produktowe

Stawiamy na wiedzę produktową u pracowników działów sprzedaży. Jeśli mają opiekować się Klientami, przede wszystkim muszą znać produkt, z którym pracują.

 

Szkoleniami produktowymi zajmuje się wyspecjalizowany dział ekspertów produktowych i praktyków sprzedaży, którzy nieustannie tworzą nowe interesujące formy przekazania swojej wiedzy. Korzystamy z nowoczesnych form nauki doradców, aby nabyli umiejętność posługiwania się językiem korzyści w komunikacji z Klientem.

Zapytaj o szczegóły
Dawid Stanik
Dyrektor Programowy - Zespół MOTO
-

Wyzwania branży Automotive w obszarze produktu

Współpracując z naszymi Klientami, najczęściej spotykamy się u nich z następującymi wyzwaniami:

budowanie właściwej postawy Sprzedawców i Klientów względem elektromobilności,

prezentowanie ofert i rozwiązań produktowych w zrozumiały sposób,

zmienność nowych technologii, w tym systemów multimedialnych i systemów asystujących,

integracja nowoczesnych technologii w ramach rozwiązań connectivity.

Główne tematy szkoleń produktowych dla Automotive

1
Premiera nowego modelu i technologii
2
Porównanie z konkurencją (modele, produkt, technologia) – przewagi i argumentacja
3
Connectivity – systemy łączności, usługi online i multimedia samochodu
4
Technologia i działanie systemów asystujących w praktyce
5
Road-show Trainer – produktowy trener mobilny
6
Wsparcie produktowe – prezentacje dziennikarskie i flotowe, dealerskie drzwi otwarte
7
E-mobility – wiedza, doświadczanie i zmiana postaw Sprzedawców i Doradców Serwisowych
8
E-mobility – jak użytkować samochód elektryczny?

Nasza oferta

Oferujemy wszechstronny pakiet wystandaryzowanych szkoleń produktowych działających w branży Automotive. Sprawdź naszą ofertę i zobacz, jak możemy Ci pomóc!

Efekty naszych działań – Success Case

Przeglądając nasz poniższy Success Case, zapoznasz się z analizą wyzwań, proponowanymi przez nas rozwiązaniami i osiągnięciami naszych Klientów.

Przykład

Zespół naszych trenerów

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie