❌ niskiej rentowności sprzedaży,
❌ braku efektywnego zarządzania zapasami,
❌ trudności w ocenie opłacalności współpracy z klientami,
❌ trudności w rozumieniu kluczowych wskaźników biznesowych
lub chcesz wynieść efektywność sprzedaży na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój umiejętności analitycznych i matematycznych niezbędnych w codziennej pracy handlowca.
✅ Poprawa zdolności do efektywnego argumentowania i negocjacji cenowych z klientami.
✅ Zdobycie praktycznych narzędzi do zarządzania portfelem klientów i optymalizacji własnych działań sprzedażowych.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Zrozumienie roli matematyki w sprzedaży
Moduł 2: Kluczowe wskaźniki ekonomiczne i ich zastosowanie
Moduł 3: Narzędzia do analizy i zarządzania magazynem
Moduł 4: Wskaźniki biznesowe i ich wpływ na sprzedaż
Handlowców działających na rynku B2B.
Menedżerów i Dyrektorów Sprzedaży.
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie efektywności procesów sprzedażowych poprzez lepsze zrozumienie wskaźników ekonomicznych.
Wzmocnienie pozycji rynkowej przez skuteczniejsze dopasowanie oferty do potrzeb i oczekiwań klientów.
Poprawa rentowności i optymalizacja kosztów dzięki umiejętnemu zarządzaniu magazynem i kalkulacjom opłacalności.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Wiedzą jak analizować rentowność produktów lub usług, co pozwala im skuteczniej zarządzać ofertą firmy.
Rozumieją co wpływa na optymalizację procesów magazynowych, dzięki czemu przyczyniają się do redukcji nadmiaru zapasów i minimalizacji kosztów magazynowania.
Identyfikują czynniki wpływające na opłacalność współpracy z klientami, co umożliwia im podejmowanie trafnych decyzji handlowych.
Wiedzą jak interpretować i wykorzystywać kluczowe wskaźniki biznesowe w procesie podejmowania decyzji, co przyczynia się do poprawy efektywności działania firmy.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie