Model Challenger

Model Challenger to nowoczesne podejście do sprzedaży, które odpowiada na współczesne wyzwania rynkowe. Opiera się na aktywnym angażowaniu klientów, dostarczaniu im wartościowych perspektyw i kontrolowaniu procesu sprzedaży. Poznaj tajniki skutecznej sprzedaży, które zmienią podejście Waszego zespołu i zwiększą wyniki!

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza:

❌ niedostatecznej efektywności zespołu sprzedażowego,

❌ trudności w zatrzymaniu klientów na dłużej,

❌ niezadowolenia klientów,

❌ pogarszających się wyników sprzedaży

 

lub chcesz wynieść sprzedaż w swojej firmie na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności sprzedażowych w oparciu o nowoczesne podejście Challenger.

✅ Poznanie własnego stylu sprzedaży wraz z wskazówkami do dalszej zmiany lub rozwoju.

✅ Zdobycie kompetencji w zakresie strategicznego podejścia do sprzedaży, co zwiększa skuteczność działań.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Czym jest model Challenger i jakie ma znaczenie we współczesnej sprzedaży

        • Jak powstał model Challenger.
        • Kontekst powstania modelu – kryzys finansowy.
        • Skala badań.
        • Kompetencje handlowe badane i analizowane przez model.
2

Moduł 2: Pięć stylów handlowych wg modelu Challenger

        • Charakterystyka każdego stylu: mocne i słabe strony.
        • Charakterystyka najlepszych i przeciętnych handlowców.
        • Efektywność każdego stylu w odniesieniu do wyników badań modelu Challenger.
        • „Jeden zwycięzca i jeden przegrany”.
3

Moduł 3: Charakterystyka stylu: Challenger

        • Trzy kluczowe kompetencje Challengera: > Edukowanie – budowanie nowej perspektywy Klienta. > Dostosowywanie – identyfikowanie ekonomicznych driverów klienta. > Kontrola – asertywność i kontrola procesu sprzedaży.
        • Trzy obszary autorytetu: kompetencje, wiarygodność, sympatia.
        • Ćwiczenie „Wizytówki”, budowanie autorytetu w praktyce.
4

Moduł 4: Narzędzia Challengera w komunikacji z Klientem

        • Ramowanie i budowanie perspektywy Klienta.
        • Techniki: „Success story” i „Sufler torowania”.
        • Techniki Daniela H. Pinka.
        • Motywowanie Klienta do podjęcia decyzji – wg Michaela Pantalona.
5

Moduł 5: Warsztaty praktyczne

  • Mini scenki – trening z wykorzystaniem poznanych narzędzi.
  • Scenki symulacyjne wg case study.
  • Informacja zwrotna dla uczestników scenek.
  • Budowanie planów do dalszego rozwoju kompetencji Challengera.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Handlowców działających na rynku B2B.

Menedżerów i Dyrektorów Sprzedaży.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzmocnienie strategii sprzedaży, dzięki podejściu Challenger.

Wzrost jakości działań handlowych w kontakcie z Klientem.

Wzmocnienie wizerunku Firmy – uczącej się i dostosowującej do zmieniającej się rzeczywistości.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Podejmują efektywne działania sprzedażowe.

Umiejętnie budują lojalność wśród klientów.

Skutecznie dostosowują się do oczekiwań najbardziej wymagających klientów.

Wiedzą jak wypracować wysokie wyniki sprzedażowe.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie