❌ trudności w osiąganiu porozumienia z klientami,
❌ sytuacje konfliktowe w kontaktach z klientami,
❌ częste obiekcje i wątpliwości wśród klientów,
❌ problemy z finalizacją sprzedaży
…lub chcesz wynieść rozmowy z klientem na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwinięcie zaawansowanych technik negocjacyjnych, co zwiększa pewność siebie w negocjacjach.
✅ Zwiększenie umiejętności budowania i utrzymywania silnej pozycji negocjacyjnej.
✅ Zwiększenie pewności siebie i umiejętności skutecznego reagowania na zmieniające się warunki negocjacji.
✅ Rozwój umiejętności analizy i przewidywania ruchów negocjacyjnych przeciwnika, co pozwala na lepsze przygotowanie strategii negocjacyjnej.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Cztery wymiary Negocjacji. Model Mastenbroeka
Moduł 2: Strategia ustępstw. Strategia szachowa w negocjacjach
Moduł 3: Narzędzia wywierania wpływu
Moduł 4: Warsztaty praktyczne
Handlowców działających na rynku B2B i B2C.
Menedżerów i Dyrektorów Sprzedaży.
Właścicieli i zarządów firm.
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie skuteczności negocjacyjnej zespołu, co prowadzi do bardziej korzystnych wyników finansowych.
Wzrost umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie negocjacji, co przyczynia się do zawierania bardziej korzystnych umów.
Rozwijanie świadomości biznesowej pracowników, co wpływa na lepsze zrozumienie celów i strategii firmy.
Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej dzięki zaawansowanym technikom negocjacyjnym.
Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, co poprawia relacje z klientami i partnerami biznesowymi.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Potrafią analizować taktyki negocjacyjne.
Rozumieją przyczyny konfliktów.
Odróżniają wpływ od manipulacji.
Wiedzą jak odpowiednio finalizować proces sprzedaży.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie