W obecnych czasach Klienci oczekują nie tylko atrakcyjnych ofert, ale również szybkiej i efektywnej obsługi, co stawia przed dealerami i ich zespołami sprzedażowymi konieczność dostosowywania swoich procesów do tych realiów rynkowych.
❌ niską efektywność w realizacji celów sprzedażowych – trudności w monitorowaniu wyników, analiza raportów sprzedażowych staje się czasochłonna, a interwencje menedżerskie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów,
❌ brak spójności w zarządzaniu procesem sprzedaży – zespół nie potrafi dostosować strategii sprzedaży do realnych potrzeb, a system zarządzania „pipelinem” sprzedaży jest chaotyczny, przez co tracisz potencjalnych klientów,
❌ problemy w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w zespole – niezadowolenie lub demotywacja handlowców z powodu trudnych rozmów czy negatywnych wyników, brak umiejętności szybkiej analizy przyczyn i podjęcia skutecznych działań naprawczych
lub chcesz wynieść skuteczność sprzedaży na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwinięcie umiejętności prowadzenia rozmów podsumowujących raporty sprzedażowe.
✅ Nabycie umiejętności przeprowadzenia skutecznej i szybkiej analizy raportów sprzedażowych.
✅ Rozwój umiejętności dobierania skutecznych interwencji menedżerskich.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: EBM – praktyczny model zarządzania sprzedażą opartego na wskaźnikach
Moduł 2: Zarządzanie sprzedażą jako uporządkowany proces
Moduł 3: Skuteczna i szybka analiza raportów sprzedażowych
Moduł 4: Jak skutecznie dbać o realizację celów sprzedażowych – monitorowanie działań i rezultatów na bazie wskaźników i raportów sprzedażowych
Moduł 5: Trudne sytuacje podczas monitorowania wyników sprzedażowych
1
2
3
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej: Lepsze wykorzystanie zaawansowanych technik.
Skrócenie czasu reakcji na trudne sytuacje ograniczające efektywność sprzedażową.
Zwiększenie efektywności sprzedażowej zespołu handlowego.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Analizują raporty sprzedażowe i wykorzystują wskaźniki do podejmowania trafnych decyzji menedżerskich.
Opanowują techniki szybkiej reakcji na trudne sytuacje sprzedażowe, co pozwala im skutecznie zarządzać zespołem i procesami sprzedażowymi.
Rozwijają umiejętności efektywnego monitorowania postępów sprzedaży oraz identyfikowania kluczowych obszarów do interwencji, co zwiększa efektywność ich działań.
Zdobywają kompetencje w zakresie wdrażania odpowiednich strategii interwencyjnych, co pozwala na udrażnianie „lejka sprzedaży” i poprawę wyników sprzedaży.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie