Zwiększ efektywność swojego działu sprzedaży i obsługi samochodów używanych dzięki kompleksowemu szkoleniu w branży Automotive.
❌ trudności w pozyskiwaniu samochodów używanych – firmy często borykają się z trudnościami w znalezieniu odpowiednich źródeł aut, co ogranicza ich ofertę i sprzedaż,
❌ nieefektywne negocjacje cenowe – ustalanie konkurencyjnych cen przy zachowaniu rentowności to jedno z największych wyzwań, zwłaszcza w obliczu rosnącej konkurencji
❌ brak lojalności klienta wobec usług – brak skutecznych działań follow-up po sprzedaży sprawia, że klienci nie wracają, a firma traci na potencjale długoterminowych relacji
…te wyzwania są powszechnie spotykane w branży Automotive, ale dzięki odpowiedniej wiedzy można je skutecznie przezwyciężyć. Nasze szkolenie może być rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Umiejętność zaplanowania i realizacji kontaktów follow-up oraz zdobywania rekomendacji od Klientów.
✅ Zrozumienie motywów, które kierują decyzjami Klientów.
✅ Zdobycie wiedzy o różnych źródłach pozyskiwania samochodów używanych.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Identyfikacja źródeł pozyskiwania samochodów używanych
Moduł 2: Budowa stocku i wycena samochodu używanego
Moduł 3: Proces sprzedaży samochodów używanych
Moduł 4: Budowanie lojalności klienta
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie sprzedaży oraz retencji Klientów działu samochodów używanych.
Usprawnienie komunikacji na linii NC – UC.
Zwiększenie ilości odkupów samochodów ze źródła trade-in.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Skutecznie pozyskują samochody używane – używają efektywnych źródeł pozyskiwania aut, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.
Negocjują ceny z zachowaniem rentowności – ustalają konkurencyjne ceny, nie tracąc na rentowności.
Realizują efektywny follow-up i budują lojalność klientów – prowadzą skuteczne działania follow-up, co zwiększa retencję i lojalność klientów.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie