Jeśli zauważasz, że Twoi doradcy sprzedaży mogą mieć trudności w efektywnym przedstawianiu opcji finansowych oraz reagowaniu na obiekcje klientów, nasze szkolenie może być cennym wsparciem.
❌ niską konwersję sprzedaży finansowań i ubezpieczeń – doradcy nie potrafią skutecznie przekonać Klienta do dostępnych opcji,
❌ obiekcje i niepewność Klientów – Klienci mają wątpliwości co do korzyści poszczególnych form finansowania i często odkładają decyzję,
❌ brak skutecznych technik argumentacji – zespół nie wykorzystuje w pełni narzędzi finansowych i ubezpieczeniowych, przez co traci potencjalne przychody
…te wyzwania są powszechnie spotykane w branży Automotive, ale dzięki odpowiedniej wiedzy można je skutecznie przezwyciężyć. Nasze szkolenie może być rozwiązaniem dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Umiejętność konwersji obiekcji finansowej w korzyść dla Klienta.
✅ Umiejętność budowania argumentacji dla danej formy finansowania.
✅Rozwój kompetencji niezbędnych do poruszania się w sferze finansów.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Wprowadzenie do finansów – podstawy, argumentacja i obiekcje
Moduł 2: Rodzaje finansowań i ubezpieczeń
Moduł 3: MRV vs Najem
Moduł 4: Techniki sprzedaży finansowań i ubezpieczeń
1
2
3
4
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Poprawa komunikacji z Klientami na etapie wyboru finansowania.
Lepsze zrozumienie Klienta w zakresie decyzji o finansowaniu.
Wzmocnienie postawy i przekonań doradców co do rożnych form finansowania.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Zdobywają umiejętność skutecznego rozpoznawania potrzeb finansowych klientów i dopasowywania najlepszych rozwiązań finansowych, takich jak kredyty, MRV czy najem.
Opanowują techniki perswazji w sprzedaży finansowań i ubezpieczeń, skutecznie konwertując obiekcje klientów w korzyści.
Zwiększają efektywność w negocjacjach, stosując techniki cross-sellingu i up-sellingu w praktyce.
Skutecznie wykorzystują narzędzia cyfrowe w procesie sprzedaży.
Rozwijają kompetencje zarządzania ofertą finansową, co pozwala im lepiej edukować klientów i dostosowywać propozycje do ich potrzeb.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie