Nie czekaj, aż trudne sytuacje same się rozwiążą – wyprzedź problemy i zbuduj zespół, który potrafi efektywnie współpracować nawet w obliczu wyzwań!
❌ unikania trudnych rozmów, co prowadzi do narastających napięć i frustracji,
❌ brak konstruktywnej komunikacji w sytuacjach konfliktowych,
❌ nieumiejętność oddzielania emocji od faktów, co utrudnia współpracę
A może chcesz wynieść komunikację i zarządzanie trudnymi sytuacjami na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój umiejętności rozróżniania emocji od faktów i efektywnego komunikowania.
✅ Nauka konstruktywnego podejścia do trudnych rozmów i sytuacji konfliktowych.
✅ Zdobywanie praktycznych narzędzi do skutecznego rozwiązywania problemów.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Odróżnianie emocji od faktów i opinii
Moduł 2: Efektywne pytanie o stanowisko i potrzeby
Moduł 3: Konstruktywne nazywanie sytuacji przez pryzmat faktów
Moduł 4: Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych
Menedżerów i liderów zespołów, którzy chcą lepiej zarządzać relacjami w zespole.
Pracowników na każdym szczeblu, borykający się z wyzwaniami komunikacyjnymi.
Organizacji, które dążą do budowania otwartej i konstruktywnej kultury dialogu.
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Poprawa jakości komunikacji w zespole i efektywniejsze rozwiązywanie konfliktów.
Wzrost umiejętności pracowników w zakresie konstruktywnego komunikowania.
Lepsze zarządzanie emocjami i sytuacjami trudnymi w środowisku pracy.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Wiedzą, jak skutecznie komunikować się w trudnych sytuacjach, oddzielając emocje od faktów.
Znają techniki rozwiązywania konfliktów i potrafią budować współpracę nawet w wymagających warunkach.
Potrafią prowadzić konstruktywne rozmowy, jasno formułując myśli i intencje.
Rozpoznają i zarządzają emocjami, zachowując profesjonalizm w każdej sytuacji.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie