Skuteczne pozyskiwanie i obsługa Leadów w dealerskim Call Center

Twoje dealerskie Call Center może stać się silnym narzędziem do pozyskiwania i konwertowania leadów na wartościowych klientów. Jeśli chcesz poprawić komunikację, zwiększyć konwersję i optymalizować procesy, nasze szkolenie jest dla Twojego zespołu!


Dzięki niemu, Twój zespół nauczy się, jak skutecznie identyfikować potrzeby klientów, budować długotrwałe relacje oraz efektywnie zarządzać leadami – od pierwszego kontaktu aż do finalizacji sprzedaży.

Zwiększ efektywność i popraw wyniki swojego dealerskiego Call Center w Automotive! Sprawdź program naszego szkolenia.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz: 

niską konwersję leadów – mimo dużej liczby incoming leads, proces sprzedaży nie przynosi oczekiwanych wyników,

❌ brak skutecznego zarządzania relacjami z klientami – wysoka rotacja klientów, brak zaangażowania i lojalności,

❌ trudności w utrzymaniu komunikacji z potencjalnymi klientami – nieudolne próby kontaktu, co prowadzi do utraty szans sprzedażowych

 
lub chcesz wynieść umiejętność budowania trwałych relacji z klientami na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Nabycie praktycznych umiejętności bezpośrednio stosowanych w pracy.

✅ Rozwój umiejętności miękkich: Komunikacja, zarządzanie relacjami.

✅ Zwiększenie efektywności sprzedaży.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Pozyskiwanie leadów

  • Rozwój i implementacja skutecznych strategii generowania leadów.
  • Profesjonalne zarządzanie leadami przychodzącymi, w tym pierwszy kontakt i kwalifikacja potencjalnych Klientów
2

Moduł 2: Obsługa Klientów

  • Utrzymywanie ciągłej komunikacji z potencjalnymi Klientami, w celu zwiększenia prawdopodobieństwa konwersji.
  • Identyfikacja potrzeb Klientów i dostosowanie komunikacji oraz ofert do tych potrzeb.
  • Profesjonalna prezentacja produktów lub usług, które odpowiadają potrzebom i zainteresowaniom Klientów.
  • Efektywne zarządzanie obiekcjami.
3

Moduł 3: Zarządzanie relacjami

  • Budowanie trwałych relacji z Klientami, które przekładają się na lojalność i powtarzalność zakupów.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów.
4

Moduł 4: Analiza i optymalizacja

  • Monitorowanie wyników działań związanych z leadami oraz analiza danych w celu optymalizowania procesów i strategii.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Pracowników call center dealerskich,
którzy odpowiadają za pozyskiwanie i obsługę leadów, a także dbają o relacje z klientami.

2

Menedżerów call center
zajmujących się zarządzaniem zespołem, optymalizacją procesów oraz analizą wyników.

3

Specjalistów ds. sprzedaży,
którzy chcą poprawić swoje umiejętności w zakresie komunikacji z klientami oraz efektywnego zarządzania leadami.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej: Lepsze wykorzystanie zaawansowanych technik.

Podniesienie jakości obsługi Klienta: Wyższa satysfakcja i lojalność Klientów.

Zwiększenie wydajności operacyjnej: Efektywniejsza praca call center.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Skutecznie pozyskują i kwalifikują leady, zwiększając ich konwersję.

Budują trwałe relacje z klientami, co przekłada się na ich lojalność i powtarzalność zakupów.

Profesjonalnie obsługują klientów, dostosowując oferty do ich potrzeb oraz efektywnie zarządzają obiekcjami.

Analizują i optymalizują działania, co pozwala na zwiększenie efektywności sprzedaży i poprawę wyników call center.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie