Twoje dealerskie Call Center może stać się silnym narzędziem do pozyskiwania i konwertowania leadów na wartościowych klientów. Jeśli chcesz poprawić komunikację, zwiększyć konwersję i optymalizować procesy, nasze szkolenie jest dla Twojego zespołu!
❌ niską konwersję leadów – mimo dużej liczby incoming leads, proces sprzedaży nie przynosi oczekiwanych wyników,
❌ brak skutecznego zarządzania relacjami z klientami – wysoka rotacja klientów, brak zaangażowania i lojalności,
❌ trudności w utrzymaniu komunikacji z potencjalnymi klientami – nieudolne próby kontaktu, co prowadzi do utraty szans sprzedażowych
lub chcesz wynieść umiejętność budowania trwałych relacji z klientami na wyższy poziom, aby pracować efektywniej – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Nabycie praktycznych umiejętności bezpośrednio stosowanych w pracy.
✅ Rozwój umiejętności miękkich: Komunikacja, zarządzanie relacjami.
✅ Zwiększenie efektywności sprzedaży.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Pozyskiwanie leadów
Moduł 2: Obsługa Klientów
Moduł 3: Zarządzanie relacjami
Moduł 4: Analiza i optymalizacja
1
2
3
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej: Lepsze wykorzystanie zaawansowanych technik.
Podniesienie jakości obsługi Klienta: Wyższa satysfakcja i lojalność Klientów.
Zwiększenie wydajności operacyjnej: Efektywniejsza praca call center.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Skutecznie pozyskują i kwalifikują leady, zwiększając ich konwersję.
Budują trwałe relacje z klientami, co przekłada się na ich lojalność i powtarzalność zakupów.
Profesjonalnie obsługują klientów, dostosowując oferty do ich potrzeb oraz efektywnie zarządzają obiekcjami.
Analizują i optymalizują działania, co pozwala na zwiększenie efektywności sprzedaży i poprawę wyników call center.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie