Szkolenia sprzedażowe

Umiejętność współpracy z Klientem przydaje się w wielu najróżniejszych branżach i dziedzinach. Jeżeli tylko w swojej pracy mamy jakikolwiek kontakt z ludźmi, warto zadbać o rozwijanie w sobie pewnych konkretnych zdolności i kompetencji oraz znaleźć czas na naukę przydatnych technik. Inwestowanie w rozwój tych kompetencji może przynieść realne korzyści w postaci zwiększonej sprzedaży, lojalności Klientów i pozytywnego wizerunku marki.

Zapytaj o szczegóły
Dawid Stanik
Dyrektor Programowy - Zespół MOTO

Wyzwania branży Automotive w obszarze sprzedaży

Współpracując z naszymi Klientami, często napotykamy u nich następujące wyzwania:

wzrost kosztów prowadzenia biznesu, wzrost cen i jednoczesny spadek marży

nowi konkurenci na rynku

integracja nowych technologii

spadek lojalności Klienta – odchodzenie Klientów do innych marek lub dealerów

zmiana modelu dystrybucji – wprowadzenie modelu agencyjnego

sprzedaż nowych i używanych samochodów elektrycznych

aktywne pozyskiwanie Klientów z wykorzystaniem różnych kanałów i mediów

Główne tematy szkoleń sprzedażowych dla Automotive

1
Techniki sprzedaży samochodów nowych – proces sprzedaży
2
Techniki sprzedaży i pozyskiwania samochodów używanych
3
Sprzedaż flotowa, pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych
4
Techniki sprzedaży finansowań i ubezpieczeń samochodów
5
Skuteczne pozyskiwanie i obsługa leadów w dealerskim call-center
6
Zarządzanie sprzedażą w Automotive oparte na wskaźnikach

Nasza oferta

Oferujemy wszechstronny pakiet wystandaryzowanych szkoleń sprzedażowych działających w branży Automotive. Sprawdź naszą ofertę i zobacz, jak możemy Ci pomóc!

Efekty naszych działań – Success Case

Przeglądając nasz poniższy Success Case, zapoznasz się z analizą wyzwań, proponowanymi przez nas rozwiązaniami i osiągnięciami naszych Klientów.

Przykład

Zespół naszych trenerów

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie