Sprzedaż w serwisie / segment 2

Sprzedać samochód to jedno. I tak, jak zazwyczaj nie mamy obaw, że Klienci samochodów na gwarancji przyjadą do serwis , mamy jednocześnie pełną świadomość problemu, jakim jest odchodzenie Klientów 2 i 3 segmentu. Szczególnie w obecnej sytuacji, kiedy sprzedaż samochodów drastycznie spada z powodu ich niedostępności, zdajemy sobie sprawę jaki nacisk kładą koncerny na utrzymanie Klientów starszych segmentach.

Dlatego w naszych szkoleniach od lat obalamy mit drogiego i niedostępnego ASO oraz uczymy jak korzystać z języka korzyści i dodatkowych benefitów wynikających z serwisowania samochodów w autoryzowanych stacjach. Ponadto, nie jest tajemnicą, że uczymy się czerpiąc  z wymiany doświadczeń między uczestnikami naszych szkoleń. 

My również mamy wieloletnie doświadczenie jako sprzedawcy i pracownicy serwisów:

  • Potrafimy pokazać, że proces sprzedaży, to nie tylko wytyczne i standardy producenta, ale także świetna okazja do budowania długoletnich i wartościowych relacji biznesowych.
  • Pokazujemy jak skrócić dystans, jak przełamać bariery komunikacyjne z Klientami.
  • Uczymy stosowania przeróżnych technik komunikacji, które pozwalają na trafne badanie potrzeb i skuteczną sprzedaż.
  • Rozkładamy trudne sytuacje z Klientem na czynniki pierwsze i w formie warsztatowej uczymy, jak sobie z nimi radzić. W przypadku takich zadań opieramy się zawsze na realistycznych przykładach, “wziętych z życia”.
  • Pracujemy z różnymi kanałami komunikacji – poza komunikacją bezpośrednią pracujemy również nad komunikacją  pośrednią. Uczestnicy ćwiczą proces sprzedaży wszelkimi kanałami.
  • Wyjaśniamy dlaczego, szczególnie w dzisiejszych czasach, tak ważne jest utrzymywanie relacji z Klientem i sprzedaż w 2 i 3 segmencie. Pokazujemy jak korzystając z dostępnych narzędzi skutecznie zatrzymać Klientów w ASO.
  • Budujemy postawy, w których pracownicy serwisu stają się ambasadorami swojej marki, bo wiemy, że najłatwiej sprzedaje się coś, w co samemu się wierzy.
;