Wyjątkowe traktowanie wyjątkowych klientów

Czy Twoja firma jest przygotowana na wyzwania związane z obsługą najbardziej unikatowych Klientów? A może chcesz wznieść jakość swoich usług na najwyższy poziom i zyskać lojalność Klientów premium? Nasze szkolenie to idealne rozwiązanie dla Ciebie – sprawdź szczegóły poniżej.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz: 

❌ zwiększoną liczbę sytuacji konfliktowych w komunikacji z Klientami premium,

❌ trudności w budowaniu wartościowych relacji z Klientami premium,

❌ niezadowolenie Klientów podczas negocjacji,

❌ niewystarczający poziom obsługi Klienta premium

 

…lub chcesz wznieść obsługę Klienta premium na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności budowania trwałych i wartościowych relacji z Klientami premium.

✅ Zdolność do personalizacji usług i komunikacji, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających Klientów.

✅ Umiejętność przekraczania oczekiwań Klientów, tworząc wyjątkowe doświadczenia.

✅ Wzrost lojalności i retencji Klientów premium.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Zrozumienie Klienta Premium

  • Definiowanie Klienta premium – kluczowe cechy i oczekiwania.
  • Analiza potrzeb i preferencji Klientów premium na podstawie badań rynkowych.
  • Strategie personalizacji usług dla maksymalizacji satysfakcji Klienta premium.
  • Ćwiczenie: Identyfikacja unikalnych potrzeb Klientów premium i dostosowywanie oferty.
2

Moduł 2: Personalizacja komunikacji z Klientem premium

  • Techniki budowania zaufania i głębokiej relacji z Klientem premium.
  • Rola empatii i indywidualnego podejścia w komunikacji z Klientami premium.
  • Ćwiczenie: Praktyczne zastosowanie zaawansowanych technik komunikacyjnych.
  • Personalizacja przekazu – klucz do serca Klienta premium.
3

Moduł 3: Przekraczanie oczekiwań Klienta

  • Model KANO w kontekście Klientów premium – identyfikacja „wow factors”.
  • Strategie zaskakiwania Klienta i kreowanie niezapomnianych doświadczeń.
  • Warsztat: Projektowanie unikalnych doświadczeń dla Klientów premium.
  • Zarządzanie doświadczeniem Klienta – od zaspokojenia potrzeb po ekscytację.
4

Moduł 4: Strategie negocjacyjne i rozwiązywanie konfliktów

  • Negocjacje z Klientami premium – techniki i narzędzia.
  • Rozwiązywanie konfliktów z Klientem premium – budowanie długoterminowej lojalności.
  • Ćwiczenie: Symulacja negocjacji z Klientami premium – praktyczne zastosowanie technik win-win.
  • Budowanie i utrzymywanie silnej pozycji negocjacyjnej z Klientami premium.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Handlowców działających na rynku B2B, B2C.

Menedżerów i Dyrektorów Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży.

Właścicieli i zarządów firm.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost lojalności i retencji Klientów premium.

Wzmocnienie wizerunku marki jako preferowanego partnera dla Klientów premium.

Zwiększenie konkurencyjności poprzez unikalne podejście do obsługi Klienta.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Skutecznie prowadzą negocjacje z Klientami premium.

Radzą sobie w sytuacjach konfliktowych z Klientami premium.

Budują długotrwałe i wartościowe relacje z Klientami premium.

Wprowadzają elementy obsługi, które wyróżniają się ponad standardowe rozwiązania.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie