Success Cases
Zapoznaj się z naszymi Success Cases, w których znajdziesz konkretną analizę wyzwań, strategii oraz osiągnięć naszych Klientów. Dzięki lekturze lepiej zrozumiesz, w jaki sposób nasze rozwiązania mogą przyczynić się do sukcesu Twojej firmy.
Usługi księgowe

Klient z branży usług księgowych dążył do przygotowania menedżerów, liderów i przedstawicieli zespołu HR do rozpoznawania i reagowania na sytuacje kryzysów psychicznych wśród pracowników. Dodatkowo, chciał stworzyć plan interwencji poprzez opracowanie dokumentu zawierającego procedury postępowania w sytuacjach kryzysowych.

Dział Zakupów w sieci handlowej

Dział Zakupów sieci stał przed wyzwaniem przeprowadzenia jeszcze bardziej efektywnych biznesowo rozmów rocznych z dostawcami. Warunki handlowe poprawiane z roku na rok przekładały się na obniżenie Service Levelu, a sami Dostawcy nie mieli już realnie zbyt dużych możliwości poprawy warunków ze względu na kiepską koniunkturę rynkową i wzrost kosztów produkcji.

Menedżerowie w sieci handlowej

Klientowi zależało na przygotowaniu setek menedżerów do prowadzenia efektywnych rozmów oceniających. W tym celu Klient chciał przysposobić grupę własnych trenerów wewnętrznych do prowadzenia szkoleń dla menedżerów. Praca trenerów miała wzmocnić funkcjonujący w sieci system zarządzania kadrami oraz ugruntować techniki efektywnego motywowania.

Branża medyczna

Firma stanęła przed koniecznością wdrożenia międzynarodowych standardów oraz organizacji procesów z zastosowaniem elementów podejścia Lean. Jednym z wyzwań było spełnienie wymogów utrzymania oraz udokumentowania wysokiej jakości wytwarzanych produktów oraz procesu wytwórczego.

Firma farmaceutyczna

Nasz Klient, będący drugim graczem na rynku farmaceutycznym dla weterynarii, stanął przed wyzwaniem związanym z niedopasowanym modelem biznesowym, który nie odpowiadał wymaganiom rynku i konkurencji.

Sieć salonów meblowych

W związku z wdrożeniem długoterminowej strategii rozwoju kadr, Klientowi zależało na wyborze z własnej kadry najlepszych kandydatów na trenerów wewnętrznych. Ponadto Klient poszukiwał partnera, który pomógłby doprecyzować działania rozwojowe dla tej grupy.

Lider rynku leasingowego

Pracownicy mieli obiekcje dotyczące technologii. Brakowało znajomości nowoczesnych metod współpracy z Klientami oraz zrozumienia rozwiązań i trików związanych z pracą zdalną i bezpieczeństwem w sieci.

Firma outsourcingowa

Klientowi zależało na rozwijaniu kompetencji najmłodszej kadry menedżerów. Potrzeba po części wynikała z niedostatku umiejętności w komunikacji wewnętrznej, szczególnie w obszarach udzielania informacji zwrotnej. Poza tym, Klient miał przekonanie, że menedżerowie powinni wzmocnić swój autorytet, a także kompetencje wymagane przy współpracy z bardziej doświadczonymi menedżerami.

Edukacyjny serwis społecznościowy

Firma, w której realizowana była przez nas usługa, przechodziła przez bardzo dynamiczny okres rozwoju organizacji. W ciągu tego czasu liczba pracowników oraz liczba realizowanych projektów dwukrotnie wzrosła.