
Paweł Pakuła
Trener
Biografia
Trener umiejętności psychospołecznych i coach, związany ze szkoleniami od 2007 roku. W Nowych Motywacjach zajmuje się obszarami takimi jak Sprzedaż, Przywództwo i Zarządzanie Zespołem Sprzedaży. Przede wszystkim praktyk sprzedaży. Doświadczenie zdobył pracując dla Nike – światowego potentata w branży sportowej. Początkowo, jako trener produktowy, później tworząc i dopasowując standardy sprzedaży do aktualnej specyfiki zachowań i postaw Klientów w Polsce. Przez ostatnie 3 lata pracował dla VRG. SA. – doskonaląc standardy obsługi i strategie sprzedaży dla salonów Vistuli oraz Bytomia. Oprócz działań mających na celu podnoszenie wskaźników sprzedaży był również odpowiedzialny za rozwój kompetencji typowo menedżerskich – szkoląc kierowników i kierowników regionalnych.
W wolnym czasie wspiera i podpowiada rozwiązania w branżach poza szeroko rozumianym retailem – szkolił min. handlowców z branży IT oraz kadrę zarządzającą z branży outsorcingu pracowników oraz utrzymywania dróg i autostrad.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania, w tematach dotyczących szeroko rozumianej komunikacji, skutecznego przekonywania, umiejętności budowania relacji oraz storytellingu. Wie jak budować autorytet, który sprzyja zarządzaniu. Podpowiada jak motywować zespół i jak efektywnie pracować z pokoleniem „millenialsów”.
Posiada certyfikaty: Studia podyplomowe kierunek: Trener, Studia podyplomowe: Coach i partner w rozwoju ( program akredytowany przez International Coaching Federation ) Pracując przez 11 lat dla Nike – ukończył liczne kursy wewnętrzne oraz szkolenia. min. „Lider zespołu sprzedaży” , „Zarządzanie milenialsami – komunikacja i motywowanie pokoleń” , „Budowanie satysfakcji Klienta” , „Points of You – kreatywne narzędzia do rozwoju i szkoleń”, „Techniki obrony ceny”.
Główni Klienci: Nike, Adidas, Bytom, Vistula, Wólczanka, My Way, Guess, Ecco, DMT, AVR.
Artykuły
Wsparcie psychologiczne

Nowy benefit w kafeterii usług pozapłacowych Pracownicy borykający się z wyzwaniami oraz problemami natury emocjonalnej i psychicznej mogą…
Hybrydowość – chwilowa normalność, czy nowa rzeczywistość zawodowa?

Trwająca już od kilkunastu miesięcy pandemia, wywołana COVID-19, dobitnie pokazała, że obecnie nie możemy mówić o znanej wielu…
Style działania i komunikacji z klientem

5 grup sprzedawców według badania CEB, które warto przeanalizować również teraz Kryzys finansowy, który miał miejsce w latach…
Bezpieczeństwo – słowo klucz do funkcjonowania organizacji w nowej rzeczywistości

Firmy boją się o swoją przyszłość! Pracownicy obawiają się utraty pracy! Ludzie boją się o swoje zdrowie i…
Bezpłatny tutorial – “Jak dbać o zdrowie psychiczne pracowników?”

Ludzkość doświadczała trudnych sytuacji w całej swojej historii. Jednocześnie niezwykle rzadko zdarzało się, że ten sam bodziec kryzysowy…
Jak sobie radzić z trudnymi emocjami i lękiem o przyszłość?

Świat zmienia się obecnie w rekordowym tempie, a ilość bodźców i informacji docierających do każdego z nas jest…