
Beata Kordek
Trener
Biografia
Od 2002 roku prowadzi szkolenia i konsultacje dla biznesu. Doświadczenie biznesowe zdobyła tworząc i prowadząc własny ośrodek psychoedukacji w Warszawie oraz współtworząc dział szkoleń miękkich w firmie zajmującej się doradztwem personalnym. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami.
Specjalizuje się w szkoleniach dla kadry menedżerskiej z zakresu zarządzania ludźmi, zarządzania efektywnością pracy, coachingu, budowania zespołu, motywowania, zarządzania relacjami i komunikacji, oceny pracowniczej, rekrutacji i selekcji.
Posiada certyfikaty: Extended DISC, Erickson Professional Coach, CustomerCentric Selling@, certyfikowany trener metody High Impact Training (HIT), certyfikat Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła szkolenia
w zakresie pracy grupowej, coachingu, terapii indywidualne.
Główni klienci: Credit Agricole / Lukas Bank, PKO Bank Polski, BRE Bank, Bank BPH, Alior Bank, Sygma Bank, AEGON TU na Życie, Olympus Polska, Ericsson Polska, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Atlantic, Galderma Polska, Avon Cosmetics, Adidas Poland, Deichmann Obuwie, Emperia Holding, Jutrzenka, Frito-Lay, Franke Polska
Artykuły
Hybrydowo, ale jak to zrobić poprawnie, no i co z kulturą organizacji?

Choć obecna sytuacja pandemiczna spędza sen z powiek wielu osób, a zatrudnieni zamknięci w domach (z krótkimi przerwami) już…
Kobieca twarz pandemii

Praca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobiet O tym, że pandemia COVID-19 znacznie bardziej negatywnie…
Wsparcie psychologiczne

Nowy benefit w kafeterii usług pozapłacowych Pracownicy borykający się z wyzwaniami oraz problemami natury emocjonalnej i psychicznej mogą…
Hybrydowość – chwilowa normalność, czy nowa rzeczywistość zawodowa?

Trwająca już od kilkunastu miesięcy pandemia, wywołana COVID-19, dobitnie pokazała, że obecnie nie możemy mówić o znanej wielu…
Style działania i komunikacji z klientem

5 grup sprzedawców według badania CEB, które warto przeanalizować również teraz Kryzys finansowy, który miał miejsce w latach…
Bezpieczeństwo – słowo klucz do funkcjonowania organizacji w nowej rzeczywistości

Firmy boją się o swoją przyszłość! Pracownicy obawiają się utraty pracy! Ludzie boją się o swoje zdrowie i…