Potrzeba biznesowa Klienta
Nasz Klient mierzył się z niskim zaangażowaniem Doradców w promowanie modeli BEV marki premium.
Dodatkowo, sprzedaż modelu spadała, podczas gdy sprzedaż modeli konkurencyjnych utrzymywała się na stałym poziomie. Istniała pilna potrzeba uzupełnienia wiedzy produktowej oraz zbudowania proaktywnej postawy u Doradców.
Zaproponowane rozwiązanie
Zrealizowaliśmy roadtour, w ramach którego dwóch trenerów prowadziło dwa modele podczas szkoleń on-site. Odbyło się to w 8 salonach, a cały projekt trwał 10 dni.
Rezultaty
Ukształtowaliśmy postawę Doradców Klienta, opartą na aktywnym promowaniu modelu BEV i zarażaniu Klientów swoją pasją. Dostarczyliśmy uczestnikom wartościowe doświadczenia i zbudowaliśmy na ich podstawie argumenty do prezentacji wartości modelu BEV.
Podnieśliśmy również efektywność targetowania modelu, ułatwiając jednocześnie identyfikację potrzeb Klientów premium. W rezultacie – wzrosła liczba leadów i poziom sprzedaży modeli BEV.