Producent samochodów sportowych

Potrzeba biznesowa Klienta

Nasz Klient mierzył się z niskim zaangażowaniem Doradców w promowanie modeli BEV marki premium. Dodatkowo, sprzedaż modelu spadała, podczas gdy sprzedaż modeli konkurencyjnych utrzymywała się na stałym poziomie. Istniała pilna potrzeba uzupełnienia wiedzy produktowej oraz zbudowania proaktywnej postawy u Doradców.

Zaproponowane rozwiązanie

Zrealizowaliśmy roadtour, w ramach którego dwóch trenerów prowadziło dwa modele podczas szkoleń on-site. Odbyło się to w 8 salonach, a cały projekt trwał 10 dni.

Rezultaty

Ukształtowaliśmy postawę Doradców Klienta, opartą na aktywnym promowaniu modelu BEV i zarażaniu Klientów swoją pasją. Dostarczyliśmy uczestnikom wartościowe doświadczenia i zbudowaliśmy na ich podstawie argumenty do prezentacji wartości modelu BEV. Podnieśliśmy również efektywność targetowania modelu, ułatwiając jednocześnie identyfikację potrzeb Klientów premium. W rezultacie – wzrosła liczba leadów i poziom sprzedaży modeli BEV.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie