Potrzeba biznesowa Klienta
Firma zwróciła się z prośbą o stworzenie materiału szkoleniowego dotyczącego pracy zdalnej, w przypadku gdy pracownicy nie mają doświadczenia w obszarze zdalnej obsługi Klienta.
Pracownicy mieli obiekcje dotyczące technologii. Brakowało znajomości nowoczesnych metod współpracy z Klientami oraz zrozumienia rozwiązań i trików związanych z pracą zdalną i bezpieczeństwem w sieci.
Szkolenie miało w humorystyczny sposób rozwiać obiekcje pracowników, przedstawiając korzyści płynące z nowoczesnych metod współpracy. Celem było przyswojenie prostych rozwiązań do zastosowania w pracy zdalnej z uważnością na bezpieczeństwo w sieci.
Zaproponowane rozwiązanie
Stworzyliśmy serial łączący świat rzeczywisty z magią, wykorzystując różnorodne przenośnie i efekty specjalne. Metafory oswoiły odbiorców z nowymi technologiami, a humorystyczny ton ułatwił przyswajanie informacji.
Rezultaty
Serial został zaakceptowany bez zastrzeżeń, a firma zleciła dodatkowy odcinek, będący podsumowaniem całej serii.