Nasz zespół

powrót Jacek Cymerman

Jacek Cymerman
Trener

Biografia

Trener biznesu i coach. Projektuje i prowadzi szkolenia od 2002 roku. Współpracuje z Nowymi Motywacjami w zakresie projektowania i realizacji szkoleń, doradztwa i coachingu. Praktykę biznesową zdobywał w takich firmach jak Orange Polska S.A., Burger King Poland S.A. oraz prowadząc własną działalność szkoleniowo – doradczą na wolnym rynku. W Orange Polska S.A. do 2013 r. pełnił funkcję Trenera Programowego, odpowiedzialnego za przygotowywanie i wdrażanie projektów rozwojowych dla menedżerów sprzedaży i trenerów wewnętrznych. Zarządzał zespołami projektowymi. W Burger King Poland S.A, do 2017 r. był menedżerem ds. szkoleń i rozwoju. Zarządzał przy pomocy swojego zespołu, procesami rozwojowymi i certyfikacyjnymi, wdrażał standardy sprzedaży i obsługi w restauracjach BK w Polsce. Od 10 lat współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu, Opolu, Toruniu i Bydgoszczy. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania, sprzedaży i obsługi Klienta, psychologii rozwiązywania konfliktów, rozwoju umiejętności trenerskich oraz coachingowych.

Współpracował w wielu projektach rozwojowych dot. zarządzania i współpracy w zespołach różnorodnych wiekowo, m.in. w dużym projekcie „Z wiekiem na plus”, którego celem była aktywizacja zawodowa osób 45 +. Jako konsultant przygotowywał i wdrażał profile kompetencyjne dla Działów HR.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich, budowania efektywności osobistej i zespołowej, zarządzania projektami, sprzedaży i obsługi Klienta, negocjacji handlowych, szeroko rozumianej komunikacji – F2F, telefonicznej i mailowej. Do rozwoju podchodzi jak do projektu i do procesu, szeroko planując różnorodne działania
i wykorzystując dopasowane narzędzia rozwojowe.

Posiada certyfikaty: Certyfikat Szkoły Coachów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego wg. Metodologii ICF; Certyfikat Szkoły Trenerów Biznesu – dla zaawansowanych, realizowany przez Laboratorium Arkanów Biznesu; Dyplomy ukończenia licznych studiów podyplomowych m.in. Psychologia Biznesu i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

Główni Klienci: Orange Polska S.A., Burger King Poland S.A., OTIS, PKO BP, PZU S.A. Azoty Puławy, Kina Helios, IKEA, OBI, Tauron Obsługa Klienta, AmRest, Deloitte, Comarch, ING Bank Śląski, Wojewódzka Komenda Policji w Katowicach, Izba Skarbowa w Katowicach, Izba Celna
w Katowicach, 30 Banków Spółdzielczych z grupy PBS.