Dawid Stanik

Wiceprezes | Dyrektor Programowy - Zespół Moto

Edukacja

Psycholog, ukończył studia doktoranckie w Katedrze Psychologii Menedżerskiej Uniwersytetu Śląskiego.

Doświadczenie

Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i B2B oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży w branży farmaceutycznej, mediowej i meblowej.

Posiada bogate doświadczenie trenerskie oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołami trenerów i strategicznymi projektami merytorycznymi.

Certyfikaty

Międzynarodowy certyfikat Trenera Sprzedaży marki Volkswagen STEP (Sales Excelence Training Program), międzynarodowy certyfikat trenerski CUPRA MENTOR, certyfikowany trener Szkoły Trenerów „Metrum”, certyfikat modelu sprzedaży Customer Centric Selling®, certyfikat rocznej Szkoły Negocjacji Training&Consulting (obecnie House of Skills), certyfikat Trenerski ExtendedDISC Polska, certyfikat konsultanta Reiss Motivation Profile®, certyfikowany Trener Core Qualities and Core Quadrant® (Daniel Ofman), certyfikowany coach szkoły Coachingu Prowokatywnego Franka Farrelly’ego.

Specjalizacja

🔸 Zarządzanie strategiczne,

🔸 Zarządzanie Sprzedażą Oparte na Wynikach,

🔸 First Time Manager,

🔸 Coachingowy Trening Sprzedażowy,

🔸 Zarządzania Sprzedażą oparte na systemach CRM,

🔸 Komunikacja Managerska,

🔸 Negocjacje handlowe i strategiczne,

🔸 Wywieranie wpływu i perswazja,

🔸 Customer Experience,

🔸 Error Management Training,

🔸 szkolenia produktowe.

Główni klienci

Volkswagen Group Polska, Asseco Poland S.A., S&T Services, HSBC, Olympus Polska, PKO BP, PZU S.A., American Express, ING Bank Śląski S.A., Saint Gobain Polska, Grupa ONET, Boehringer Ingelheim, Japan Tobacco Interational, ITP. S.A., Galderma Polska, KPRM, Agora S.A., Bols Sp. z o.o., ENEA S.A., Shell Polska.

W biznesie od:

2003

W NM od:

2011

Supermoce

Godzenie i integrowanie.

Ciekawość innych.

Odwaga.

Kreatywność.

Hobby

Rower – szosa, gravel, mtb.

Drony.