Dlaczego klasyczne argumenty sprzedażowe tracą na skuteczności? Poznaj nowoczesne techniki sprzedażowe, które angażują zmysły i emocje.
Poznaj filozofię naszych działań, które przynoszą realną zmianę w Twoim biznesie, dzięki wykorzystaniu odpowiednich form rozwojowych.
Zwiększamy efektywność w wielu obszarach Twojego biznesu. Od lat dostarczamy rozwiązania dla liderów branży Automotive.
Proponujemy klientom dostęp do nowoczesnej edukacji za pomocą nowotechnologicznych narzędzi.
Dbamy o prawidłowy przebieg projektów oraz sprawność operacyjną na każdym ich etapie.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanieNowym Motywacjom od ponad 25 lat przyświeca idea dostarczania usług rozwojowych, które będą odpowiedzią na zmieniające się potrzeby organizacyjne Klientów. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom tworzymy dopasowane programy szkoleniowe, coachingowe, inicjujemy działania konsultingowe, prowadzimy projekty badawcze, proponujemy systemowe rozwiązania dla HR.
Wyróżnia nas silna koncentracja na innowacyjnych, nowo technologicznych formach oddziaływania. Aktualnie znaczącym obszarem naszej działalności stały się produkcje wspierające działania szkoleniowe: filmy, seriale, podcasty, e-learningi, gry, aplikacje oraz inne materiały edukacyjne dopasowane do formy pracy i możliwości czasowych naszych Klientów.
Jesteśmy liderem w branży szkoleniowej, na rynku działamy od 1997 roku, realizując kilkaset dni szkoleniowych w miesiącu. Współpracujemy z połową spośród 100 największych przedsiębiorstw w Polsce
Grzegorz Jachna
Prezes zarządu
Dlaczego klasyczne argumenty sprzedażowe tracą na skuteczności? Poznaj nowoczesne techniki sprzedażowe, które angażują zmysły i emocje.
Jak poprawić jakość obsługi klienta i uniknąć wypalenia w zespole? Sprawdź sprawdzone metody i najnowsze trendy ze szkoleń z obsługi klienta.
Sprzedaż to więcej niż transakcja – to budowanie relacji i zrozumienie klienta. Poznaj skuteczne techniki, które pomogą Ci osiągnąć sukces!
Jak unikać błędów poznawczych w zarządzaniu zespołem? Poznaj najczęstsze pułapki i sposoby ich eliminowania, by poprawić efektywność zarządzania.