Na przestrzeni ostatnich lat zmieniła się rola, jaką pełni menedżer sprzedaży. Dzisiaj dobry menedżer, oprócz nadawania i rozliczania celów, potrafi także rozwijać umiejętności sprzedażowe swoich pracowników. Nie jest to łatwe zadanie, zwłaszcza, gdy w codziennej pracy jedno zadanie goni kolejne.
Myśląc o osobach, które chcą mieć proaktywny zespół sprzedawców, stworzyliśmy program Coachingowego Treningu Sprzedażowego.
Ten sposób pracy jest mocno powiązany z bezpośrednim zarządzaniem i wdrażaniem określonych zachowań. Jego celem jest wspieranie pracowników w stosowaniu określonych zachowań wymaganych w realnej sytuacji z klientem. Udział w treningu przekłada się na zwiększenie wyników finansowych. Narzędzia używane w tym procesie to obserwacja, rzetelna ocena, dobrze ukierunkowana praktyka i systematyczne informacje zwrotne na temat osiąganych celów, dzięki którym pracownik osiąga określone rezultaty.
Kick Off zdalny
Film zapraszający i wyjaśniający znaczenie oraz korzyści z udziału w warsztatach.
Zadanie przedszkoleniowe
Część I – Przeczytanie materiałów dotyczących zarządzania sytuacyjnego wg. K. Blancharda.
Część II – Dokonanie analizy zespołu pod kątem etapów rozwoju pracowników w zadaniu.
Warsztat „Coachingowy Trening Sprzedażowy”
2 dni.
Dzień 1
Dzień 2
Zadanie wdrożeniowe
Zgodnie z zaplanowanymi Działaniami Rozwojowymi.
Santander Bank Polska
PZU
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie