Trenerka
Edukacja
Ukończyła Szkołę Trenerów Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz roczną Małopolską Szkołę Trenerów Organizacji ROZVIYAK na poziomie zaawansowanym.
Jest absolwentką programu “The Art And Science of Coaching” (Erickson College International), oraz pierwszej w Polsce szkoły coachingu I konsultingu w ujęciu systemowo-psychodynamicznym.
Jest akredytowanym coachem ACC ICF.
Doświadczenie
Konsultantka, trenerka, coach od 2011 roku. Ma ponad 15 lat doświadczenia biznesowego w branży linii lotniczych (Delta Airlines, Swissair, PLL LOT) w obszarach sprzedaży i obsługi klienta, w tym 7 lat na stanowiskach menedżerskich. Pracuje po polsku i angielsku.
Specjalizacja
Główne obszary specjalizacji trenerskiej i doradczej to obsługa klienta i sprzedaż oraz rozwój przywództwa i umiejętności menedżerskich. Projektuje i wdraża systemowe rozwiązania podnoszące jakość sprzedaży i obsługi klienta poprzez wprowadzanie usprawnień w procesach oraz zmian w postawach i zachowaniach pracowników.
Wielokrotnie prowadziła projekty z zakresu Customer Experience Management. W obszarze umiejętności menedżerskich i przywódczych pracuje szkoleniowo zarówno z menedżerami liniowymi, jak i top managementem, facylituje warsztaty, w tym warsztaty strategiczne, prowadzi też business i executive coaching.
Główni klienci
Skoda, Volkswagen Group Polska, Philips Healthcare, Inter Cars, Scania Polska, Polpharma, CTDI Polska, Kuehne+Nagel, BGŻ BNP Paribas, Leroy Merlin, Novartis Pharma AG, Raben Polska, Wezyr Holidays, Eurocash, Inter Cars, Kuehne+Nagel, DSV, Skoda, Bank BPH, BZWBK, BZWBK Aviva.