Współpracując z naszymi Klientami, najczęściej spotykamy się u nich z następującymi wyzwaniami:
zwiększenie produktywności i efektywności serwisu,
rekrutacja i utrzymywanie pracowników wykwalifikowanych (blacharzy, lakierników, mechaników),
niewystarczające wykorzystywanie potencjału leadów i szans dosprzedażowych w serwisie,
utrzymanie wysokich standardów w serwisie mechanicznym i blacharsko-lakierniczym,
budowanie realnej współpracy międzydziałowej,
wdrożenie standardów obsługi i serwisowania pojazdów elektrycznych (EV).
Oferujemy wszechstronny pakiet wystandaryzowanych szkoleń serwisowych działających w branży Automotive.
Sprawdź nasz katalog szkoleń i zobacz, jak możemy Ci pomóc!
Przeglądając nasz poniższy Success Case, zapoznasz się z analizą wyzwań, proponowanymi przez nas rozwiązaniami i osiągnięciami naszych Klientów.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie