Firma podjęła decyzję o usprawnieniu dostępu do materiałów edukacyjnych dla swoich pracowników. Wyzwaniem było stworzenie nowoczesnych materiałów szkoleniowych i umieszczenie ich w jednym, dostępnym miejscu.
Dział Zakupów sieci stał przed wyzwaniem przeprowadzenia jeszcze bardziej efektywnych biznesowo rozmów rocznych z dostawcami.
Klientowi zależało na przygotowaniu setek menedżerów do prowadzenia efektywnych rozmów oceniających.
Klientowi zależało na rozwijaniu kompetencji najmłodszej kadry menedżerów. Potrzeba po części wynikała z niedostatku umiejętności w komunikacji wewnętrznej, szczególnie w obszarach udzielania informacji zwrotnej.
Nasz Klient, będący drugim graczem na rynku farmaceutycznym dla weterynarii, stanął przed wyzwaniem związanym z niedopasowanym modelem biznesowym, który nie odpowiadał wymaganiom rynku i konkurencji.
W związku z wchodzeniem na rynek i wdrożeniem nowego modelu sprzedaży, Klient dostrzegł konieczność ugruntowania wiedzy i praktyk sprzedażowych u handlowców.
W związku z rosnącą konkurencją nasz Klient dostrzegł konieczność wyróżnienia się dzięki wysokiej jakości obsłudze Klienta. Dodatkowo, zauważył duże rozbieżności w wynikach sprzedażowych dealerów w Polsce, mimo że wszyscy mieli podobny potencjał biznesowy.
Klient przeprowadził wewnętrzne badanie satysfakcji pracowników. Firmie zależało na wypracowaniu sposobu zwiększenia poziomu satysfakcji pracowników.
Bank podjął decyzję o outsourcowaniu usług logistycznych niezbędnych do właściwej realizacji projektów szkoleniowych dla swoich pracowników.