Budowanie relacji z klientem

Poznaj skuteczne metody budowania trwałych i opartych na zaufaniu relacji z klientem.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza:  

❌ spadku liczby klientów,

❌ trudności w pozyskiwaniu nowych klientów lub utrzymaniu istniejących,

❌ złych opinii na platformach społecznościowych nt. obsługi klienta,

❌ zwiększonej ilości reklamacji od klientów

 

…lub chcesz wynieść obsługę klienta na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję i tworzyć wyjątkowe relacje – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności budowania trwałych opartych na zaufaniu relacji.

✅ Zwiększenie skuteczności w komunikacji i radzeniu sobie w trudnych sytuacjach z klientami.

✅ Poznanie narzędzi i zasad skutecznej komunikacji z klientami.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Rodzaje relacji z klientem

  • Cztery rodzaje relacji z klientem:            doraźne, społeczne, techniczne, partnerskie.
  • Wymiar zadaniowy i interpersonalny w budowaniu relacji.
  • Charakterystyka każdego rodzaju relacji: mocne strony, słabe strony oraz konsekwencje wynikające z każdego rodzaju relacji.
  • Diagnoza własnych relacji z klientem.
2

Moduł 2: Potrzeby klienta w bezpośrednim kontakcie

Ćwiczenie określające poziom satysfakcji klienta:

„Skąd klient wie..?

– że rozumiesz specyficzny charakter jego sytuacji?

– że można Ci zaufać i liczyć na Twoje wsparcie?

– że będziesz mógł wnieść coś wyjątkowego?

– że masz doświadczenie w tego typu sytuacjach?

  • Trzy rodzaje potrzeb klienta:

– Potrzeby merytoryczne.

– Potrzeby organizacyjne.

– Potrzeby psychologiczne.

3

Moduł 3: Budowanie Autorytetu w relacjach z klientem

  • Triada autorytetu
  • Trzy obszary autorytetu: kompetencje, wiarygodność, sympatia.
  • Ćwiczenie „Wizytówki”, budowanie autorytetu w praktyce.
4

Moduł 4: Trudne sytuacje w relacjach z klientem

  • Trudne sytuacje z perspektywy klienta.
  • Komunikacja asertywna w relacji z klientem.
  • Narzędzia komunikacji asertywnej.
  • Scenki symulacyjne na bazie case study. Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
5

Moduł 5: Budowanie relacji w kontakcie zdalnym

  • Specyfika komunikacji zdalnej.
  • Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych budujących zaufanie
  • Zasady profesjonalnej komunikacji mailowej.
  • Praktyczne wskazówki do prowadzenia spotkań video.
  • Narzędzia i złote zasady komunikacji zdalnej. Rola empatii w specyfice komunikacji zdalnej.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Handlowców działających na rynku B2B i B2C.

Menedżerów Marketingu i Sprzedaży.

Właścicieli i zarządów firm.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie lojalności klientów poprzez budowanie silnych relacji opartych na zaufaniu.

Wzrost efektywności dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb i oczekiwań klientów.

Wzmacnianie wizerunku firmy jako partnera dbającego o dobro klientów i dostosowującego się do ich indywidualnych potrzeb.

Zwiększenie satysfakcji klientów poprzez optymalne wykorzystanie narzędzi zdalnej komunikacji.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Rozumieją perspektywy i potrzeby klienta.

Znają niezbędne techniki w procesie komunikacji asertywnej i wspierającej z klientem.

Sprawnie rozpoznają i stosują różne rodzaje komunikacji.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie