❌ spadku liczby klientów,
❌ trudności w pozyskiwaniu nowych klientów lub utrzymaniu istniejących,
❌ złych opinii na platformach społecznościowych nt. obsługi klienta,
❌ zwiększonej ilości reklamacji od klientów
…lub chcesz wynieść obsługę klienta na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję i tworzyć wyjątkowe relacje – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!
✅ Rozwój umiejętności budowania trwałych opartych na zaufaniu relacji.
✅ Zwiększenie skuteczności w komunikacji i radzeniu sobie w trudnych sytuacjach z klientami.
✅ Poznanie narzędzi i zasad skutecznej komunikacji z klientami.
Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.
Moduł 1: Rodzaje relacji z klientem
Moduł 2: Potrzeby klienta w bezpośrednim kontakcie
„Skąd klient wie..?
– że rozumiesz specyficzny charakter jego sytuacji?
– że można Ci zaufać i liczyć na Twoje wsparcie?
– że będziesz mógł wnieść coś wyjątkowego?
– że masz doświadczenie w tego typu sytuacjach?
– Potrzeby merytoryczne.
– Potrzeby organizacyjne.
– Potrzeby psychologiczne.
Moduł 3: Budowanie Autorytetu w relacjach z klientem
Moduł 4: Trudne sytuacje w relacjach z klientem
Moduł 5: Budowanie relacji w kontakcie zdalnym
Handlowców działających na rynku B2B i B2C.
Menedżerów Marketingu i Sprzedaży.
Właścicieli i zarządów firm.
Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.
Zwiększenie lojalności klientów poprzez budowanie silnych relacji opartych na zaufaniu.
Wzrost efektywności dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb i oczekiwań klientów.
Wzmacnianie wizerunku firmy jako partnera dbającego o dobro klientów i dostosowującego się do ich indywidualnych potrzeb.
Zwiększenie satysfakcji klientów poprzez optymalne wykorzystanie narzędzi zdalnej komunikacji.
Dzięki szkoleniu uczestnicy…
Rozumieją perspektywy i potrzeby klienta.
Znają niezbędne techniki w procesie komunikacji asertywnej i wspierającej z klientem.
Sprawnie rozpoznają i stosują różne rodzaje komunikacji.
Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.
Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.
Wyślij zapytanie