Negocjacje (Basic)

Czy kiedykolwiek czułeś, że mógłbyś osiągnąć więcej w rozmowach biznesowych, gdybyś tylko znał odpowiednie techniki negocjacji? Sprawdź poniższą ofertę szkoleniową, która pomoże Twojej firmie przybliżyć się do tego celu.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz:  

❌ pogorszenie wyników sprzedażowych,

❌ trudności w zrozumieniu potrzeb klientów,

❌ chaotyczny sposób prowadzenia rozmów handlowych, bez jasnej struktury i celu,

❌ wysoki odsetek rozmów handlowych nie kończących się pozytywnym zamknięciem sprzedaży

 

…lub chcesz wynieść rozmowy z klientem na wyższy poziom, aby wyprzedzić konkurencję – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Zwiększenie pewności siebie w sytuacjach negocjacyjnych.

✅ Nabycie praktycznych umiejętności przygotowania i prowadzenia negocjacji.

✅ Rozwój umiejętności argumentowania i przekonywania, co przekłada się na lepsze wyniki w negocjacjach.

✅ Umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się warunki negocjacji i elastycznego dostosowywania strategii

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Wstęp do negocjacji

        • Istota i definicja negocjacji.
        • Podstawowe pojęcia negocjacyjne.
        • Podstawowe rodzaje negocjacji.
2

Moduł 2: Postawa w Negocjacjach

        • Czerwona (Agresywna). postawa w Negocjacjach
        • Niebieska (Uległa). postawa w Negocjacjach
        • Fioletowa postawa w Negocjacjach.
3

Moduł 3: Skuteczność i wynik negocjacji

        • Wynik: Win – Lose.
        • Wynik: Lose – Lose.
        • Wynik: Win – Win.
4

Moduł 4: Taktyki negocjacyjne

  • Wojna psychologiczna.
  • Zagrywka taktyczna.
  • Presja czasu.
  • Negocjacje oparte na zasadach.
5

Moduł 5: Style negocjowania (wg Thomasa Killmanna)i ich zastosowanie

        • Pięć stylów negocjacyjnych: Rywalizacja, Dostosowywanie, Unikanie, Kompromis, Współpraca.
        • Plusy i minusy każdego stylu.
        • Dobór stylu do sytuacji negocjacyjnej.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Handlowców działających na rynku B2B i B2C.

Menedżerów i Dyrektorów Sprzedaży.

Właścicieli i zarządów firm.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie efektywności negocjacyjnej zespołu, co prowadzi do lepszych wyników finansowych.

Wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych pracowników, co poprawia relacje z klientami i partnerami biznesowymi.

Usprawnienie procesów decyzyjnych dzięki lepszemu rozumieniu strategii negocjacyjnych.

Budowanie kultury współpracy i efektywnego rozwiązywania konfliktów.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Zwiększają swoje umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe.

Wykorzystują umiejętności finalizowania sprzedaży poprzez różne techniki.

Wiedzą jak dopasować działania do specyficznych potrzeb klientów.

Potrafią radzić sobie z obiekcjami.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie