Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu ludźmi

Dołączcie do naszego szkolenia i poznajcie kluczowe umiejętności, które pomogą Wam skutecznie zarządzać emocjami w pracy, poprawić komunikację z zespołem oraz efektywność działania organizacji.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w Twojej firmie obserwujesz: 

❌ brak zrozumienia roli emocji w pracy i ich wpływu na efektywność pracowników,

❌ trudności w docieraniu do pracowników na poziomie emocjonalnym,

❌ problemy w radzeniu sobie z wysokimi emocjami w sytuacjach konfliktowych

 

…lub chcesz wynieść inteligencję emocjonalną w zarządzaniu zasobami ludzkimi w firmie na wyższy poziom, aby efektywniej zarządzać – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Nauka skutecznych technik rozumienia i wykorzystania emocji w kontekście zawodowym.

✅ Rozwój umiejętności komunikacji emocjonalnej i zarządzania trudnymi sytuacjami.

✅ Wzrost samoświadomości emocjonalnej i umiejętności wykorzystania emocji do budowania motywacji i zaangażowania.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Podstawy inteligencji emocjonalnej

        • Wspólne zdefiniowanie pojęcia inteligencji emocjonalnej i odniesienie do własnych doświadczeń.
        • Omówienie sześciu zasad inteligencji emocjonalnej i roli racjonalności emocji.
        • Kluczowe kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej wg piramidy IQ/EQ.
        • Koncepcje inteligencji emocjonalnej wg Johna Mayera i Petera Saloveya.
2

Moduł 2: Komunikacja emocjonalna i rozumienie emocji

        • Analiza komunikatów płynących z emocji: ich znaczenie i wpływ na sytuacje.
        • Wpływ emocji na efektywność, motywację i zaangażowanie w zadania.
        • Analiza sytuacji, w których lider może obniżać lub wzmacniać określone emocje.
3

Moduł 3: Wykorzystanie emocji w pracy zawodowej

        • Uważność lidera: jak efektywnie docierać do pracowników.
        • Opracowanie realnych sposobów wykorzystania emocji w kontekście zawodowym.
        • Zbiór konstruktywnych praktyk i sformułowań do wykorzystania emocji w pracy lidera.
        • Przygotowanie pytań ukierunkowanych na odkrywanie potrzeb i przekonań pracownika.
4

Moduł 4: Zarządzanie trudnymi sytuacjami emocjonalnymi

        • Analiza trudnych sytuacji w pracy: studium przypadku od uczestników.
        • Bank rozwiązań: efektywne prowadzenie rozmów i reakcje na wysokie emocje.
        • Rozwijanie umiejętności konstruktywnej reakcji na emocje w środowisku pracy.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Dyrektorów i menedżerów różnego szczebla.

Właścicieli firm i zarządów chcących skuteczniej optymalizować biznes.

Wszystkich osób mających ambicje rozwoju zawodowego.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Wzrost umiejętności liderów w zakresie zarządzania emocjami, co przekłada się
na lepszą komunikację i efektywność zespołu.

Lepsze zrozumienie i wykorzystanie emocji w środowisku pracy dla poprawy relacji międzyludzkich.

Rozwój kultury organizacyjnej opartej na emocjonalnej inteligencji i uważności.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Rozumieją znaczenie inteligencji emocjonalnej dla efektywnego przywództwa.

Wykorzystują techniki komunikacji emocjonalnej i rozumieją wpływ emocji na organizację.

Stosują poznane narzędzia do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami emocjonalnymi w pracy.

Potrafią zarządzać emocjami w kontekście pracy zawodowej.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie