Innowacyjność

Czy Twoja firma potrzebuje świeżych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań? Chcesz wzmocnić kreatywność zespołu i zwiększyć efektywność spotkań?


Zapraszamy na nasze kompleksowe szkolenie, które pomoże Wam zainspirować zespół, wygenerować nowe pomysły i efektywnie je wdrażać.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza: 

❌ trudności w znalezieniu nowych pomysłów i rozwiązań,

❌ braku zaangażowania pracowników w procesy twórcze,

❌ problemów z identyfikacją i wykorzystaniem rynkowych trendów

 
lub chcesz wynieść innowacyjność na wyższy poziom, aby urozmaicać pracę w firmie – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Nauka praktycznych narzędzi i metod wspierających innowacyjność i kreatywność.

✅ Rozwój umiejętności prowadzenia efektywnych i kreatywnych spotkań.

✅ Zdobycie wiedzy na temat konstruktywnego analizowania sukcesów i błędów w kontekście innowacji.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Inspiracja i poszukiwanie nowych perspektyw

  • Metody poszukiwania nowego spojrzenia i źródła inspiracji dla innowacji.
  • Praca grupowa: „Nasze źródła wiedzy o rynkowych trendach”.
  • Ukierunkowanie zespołu na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań
    i wykorzystywane narzędzia.
  • Analiza kluczowych trendów rynkowych z wykorzystaniem „kart trendów” Natalii Hatalskiej.
2

Moduł 2: Generowanie i ocenianie pomysłów

  • Ideacja – szybkie generowanie wstępnych pomysłów na nowe rozwiązania
    z wykorzystaniem metody Crazy Six.
  • Wybór i analiza 5 kluczowych trendów i ich wpływu na branżę.
  • Priorytetyzacja rozwiązań pod kątem logiczności, angażowania emocji i praktyczności
    (ćwiczenie: Mind, Heart, Hand).
  • Dyskusja o wykorzystaniu narzędzi i metodologii pracy w różnych sytuacjach biznesowych.
3

Moduł 3: Kreatywność i prowadzenie innowacyjnych spotkań

  • Grywalizacyjna rozgrzewka kreatywna w grupach.
  • Wprowadzenie do metod wspierających pracę kreatywną: Design Thinking,
    6 kapeluszy myślowych Edwarda de Bono, Metoda Walta Disney’a.
  • Techniki pracy kreatywnej: Burza pytań, Kruszenie, Metoda 6-3-5.
  • Omówienie znaczenia odpowiedniej atmosfery, przestrzeni i narzędzi w pracy kreatywnej.
4

Moduł 4: Rozmowy o sukcesach i błędach – konstruktywne wnioski

  • Dyskusja na temat rozmów o sukcesach i błędach oraz ich znaczeniu.
  • Wprowadzenie do piramidy 70/20/10 i znaczenie lesson learned.
  • Ćwiczenie retrospektywy i trójkąt skuteczności czerpania lekcji z sukcesów.
  • Model GOLD do rozmów 1:1 i grupowej facylitacji oraz praktyczne ćwiczenie na scenkach.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

1

Do wszystkich osób,
które chcą osiągać ponadprzeciętne rezultaty.

2

Do tych,
którzy chcą się wyróżnić poprzez innowacyjne rozwiązania.

3

Dla osób,
które potrzebują narzędzi do kreatywnego myślenia, bo wiedzą, że kreatywność można rozwijać.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Rozwój kultury innowacyjności i umiejętności generowania nowych pomysłów.

Poprawa procesów twórczego myślenia i efektywności wdrażania innowacji.

Zwiększenie zdolności do adaptacji do zmieniających się trendów rynkowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Wzmacniają swoją motywację i aktywne uczestnictwo w procesach kreatywnych.

Wykorzystują poznane metody poszukiwania innowacji i trendów rynkowych.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie