Premiera nowego modelu i technologii

Twoi pracownicy mają problemy z przekonywaniem Klientów do nowości, czują się niepewnie w rozmowach o technologiach lub zmagają się z obiekcjami dotyczącymi nowej oferty? To szkolenie produktowe to inwestycja w rozwój Twojego zespołu, która przekłada się na lepszą jakość obsługi Klienta i efektywniejszą sprzedaż nowych modeli i technologii.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli w swojej firmie obserwujesz: 

❌ brak spójności w przekazywaniu informacji o nowych modelach i technologiach,

❌ niską pewność siebie pracowników w kontaktach z Klientami,

❌ problemy z argumentacją sprzedażową,

❌ słabą znajomość konkurencyjnych ofert,

❌ trudności w radzeniu sobie z obiekcjami Klientów

 

…lub pragniesz zwiększyć satysfakcję Klientów dzięki profesjonalnemu doradztwu i obsłudze – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Zdobycie wiedzy dotyczącej przewag produktowych lub technologicznych zastosowanych w modelu.

✅ Zwiększenie pewności siebie i przekonanie do modelu i technologii w relacji z Klientem.

✅ Zdobycie umiejętności argumentacji sprzedażowej dotyczącej modelu lub technologii.

✅ Umiejętności radzenia sobie z obiekcjami Klienta dotyczącymi nowych technologii lub modelu.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Najnowszy model/ technologia i sytuacja rynkowa

  • Historia modelu/ technologii i rozwój.
  • Wyróżniki i najważniejsze cechy.
  • Odniesienie wyróżników do aktualnej sytuacji na rynku.
2

Moduł 2: Analiza produktowa – wartości dla Klienta

  • Korzyści technologiczne i parametry techniczne modelu/ technologii.
  • Przewaga technologii nad konkurencją.
  • Porównanie technologii i wyróżników technologicznych z konkurencją.
  • Zbudowanie argumentacji produktowej vs konkurencja.
3

Moduł 3: Analiza ofertowa

  • Analiza nowej oferty względem dotychczasowej.
  • Mocne strony aktualnej oferty modelowej/ technologicznej.
  • Porównanie aktualnej oferty z ofertą konkurencji.
  • Zbudowanie argumentacji ofertowej vs konkurencja.
4

Moduł 4: Technologia od A do Z

  • Najważniejsze wyróżniki techniczne i technologiczne modelu.
  • Parametry techniczne wybranych elementów wyposażenia.
  • Zasady działania i specyfika pracy najważniejszych wyróżników technologicznych.
  • Praktyczne i teoretyczne poznanie funkcjonowania omawianych elementów.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Konsultantów sprzedaży, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat nowego modelu i technologii oraz skutecznie przekazywać ją Klientom.

Doradców serwisowych, którzy pragną zrozumieć najnowsze technologie i udzielać profesjonalnych porad dotyczących nowego modelu.

Menedżerów sprzedaży, którzy chcą poprawić umiejętności swojego zespołu w zakresie argumentacji produktowej i sprzedażowej.

Pracowników marketingu, którzy muszą znać mocne strony nowej oferty, aby skutecznie ją promować.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Zwiększenie satysfakcji Klienta w ramach obsługi w salonach samochodowych.

Profesjonalne doradztwo i pomoc w odpowiedzi na pytania Klienta.

Zrozumienie najnowszych technologii zastosowanych w modelach marki.

Budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy w doborze odpowiedniego modelu/ technologii.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Znają kluczowe parametry techniczne i zasady działania, co pozwala im efektywnie przekazywać informacje o innowacjach Klientom.

Czują się bardziej kompetentni i przekonani o zaletach nowego modelu i technologii, co przekłada się na skuteczniejszą sprzedaż i lepszą obsługę.

Potrafią skutecznie bronić oferty przed konkurencją, odpowiadać na obiekcje Klientów i podkreślać przewagi produktowe oraz technologiczne.

Sprawnie analizują mocne strony i słabości własnej oferty w kontekście rynku oraz tworzą solidne argumenty w obronie swojej propozycji.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

NAPISZ DO NAS
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie