Emocje w akcji – zarządzanie swoimi emocjami

Czy zdarza Ci się, że emocje przejmują kontrolę nad Twoimi decyzjami i działaniami? Chcesz lepiej rozumieć siebie i innych, aby skuteczniej zarządzać emocjami w codziennej pracy? Sprawdź poniższą ofertę naszego szkolenia.

Na jakie potrzeby odpowiada to szkolenie?

Jeśli Twoja firma doświadcza: 

❌ wysokiego poziom stresu wśród współpracowników w miejscu pracy,

❌ spadku wydajności pracy, wynikającego z trudności z utrzymaniem równowagi psychicznej wśród pracowników,

❌ problemów z okazywaniem empatii wśród współpracowników, co wpływa na relacje zarówno wewnątrz zespołu, jak i z Klientami

 

…lub chcesz lepiej zarządzać swoimi emocjami, aby skutecznie pokonywać trudności – to szkolenie jest zdecydowanie dla Ciebie i Twojego zespołu!

 

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

✅ Rozwój umiejętności rozpoznawania i zarządzania emocjami.

✅ Zrozumienie wpływu emocji na osobiste i zawodowe funkcjonowanie.

✅ Nabycie praktycznych narzędzi do efektywnego radzenia sobie z emocjami.

Program szkolenia

Zapoznaj się z programem szkolenia i jego poszczególnymi modułami.

1

Moduł 1: Zrozumienie emocji

  • Definicja i mechanizm generowania emocji przez mózg.
  • Ewolucyjne reakcje organizmu na zagrożenie a emocje.
  • Wpływ na funkcjonowanie psychofizyczne oraz społeczne jednostki oraz zespołu.
  • Rola emocji w procesie codziennego działania oraz podejmowania decyzji.
2

Moduł 2: Emocje podstawowe i ich funkcje

  • Detekcja emocji podstawowych: doznania ciała, myśli, zachowania.
  • Emocje jako uniwersalny kod komunikacyjny – analiza emocji podstawowych w oparciu o badania Paula Eckmana.
  • Analiza praktycznego wymiaru funkcji informacyjnych i motywacyjnych emocji.
  • Koło Plutchika – emocje rozszerzone i energia emocji wg. Raicha i Lowena – jak to wykorzystać?
3

Moduł 3: Emocje a nasza codzienna skuteczność i efektywność działania

  • Emocje a poziom życiowej energii oraz poczucie sprawczości – praca z elementami autodiagnozy na bazie koncepcji T. Schwartza.
  • Emocje a potrzeby – jak uniknąć wypalenia korzystając z informacji płynących z doświadczanych emocji.
  • Ekspresja emocji w codziennej komunikacji – dlaczego warto po nią sięgać – mini trening w oparciu o model informacji zwrotnej FUKO.
4

Moduł 4: Zarządzanie emocjami i techniki praktyczne

  • Co zrobić, aby świadomie zarządzać własnymi emocjami, zanim one przejmą nad nami kontrolę – laboratorium dobrych praktyk.
  • Trening technik zarządzania emocjami: Audyt Emocjonalny, Mind Body Bridging, techniki oddechowe.
  • Metoda STOP i Metoda ABC emocji.
  • Algorytm pracy z przekonaniami.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Każdej osoby w firmie, która chce rozwijać u siebie umiejętności zarządzania emocjami.

Jak dbamy o efektywność szkolenia?

Interaktywny sposób prowadzenia
Wykorzystanie narzędzi nowych technologii, wspierających proces uczenia
Praktyczne doświadczenie trenera
Pakiet materiałów szkoleniowych
Wsparcie wdrożeniowe dla przełożonego (na życzenie)
Ukierunkowanie programu szkolenia na zmianę nawyków/sposobu działania

Co zyska Twoja organizacja dzięki szkoleniu?

Rozważ poniższe korzyści wynikające z programu szkoleniowego i zastanów się, czy odpowiadają one na potrzeby Twojej organizacji. Jeżeli wymienione korzyści nie są dla Ciebie wystarczające, skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy czy będziemy mogli dostosować program szkolenia.

Poprawa zarządzania emocjami wśród pracowników, z przełożeniem na lepsze relacje i efektywność pracy.

Wzrost świadomości emocjonalnej w zespole, co wspiera zdrowe środowisko pracy.

Zrozumienie siły wpływu emocji na generowanie codziennych decyzji oraz sposobów działania w miejscu pracy.

Dzięki szkoleniu uczestnicy…

Stosują techniki zarządzania emocjami, które pomagają im utrzymać równowagę psychiczną i poprawić samopoczucie.

Wiedzą jak być empatyczni, co wzmacnia relacje w zespole i z klientami, zwiększając satysfakcję i współpracę.

Znają skuteczne metody radzenia sobie ze stresem, a ich stosowanie pozwala im lepiej funkcjonować w codziennych obowiązkach zawodowych.

Kto prowadzi szkolenie?

Po szkoleniu otrzymasz

1
Materiały poszkoleniowe w formie PDF
2
Zadanie wdrożeniowe
3
Certyfikat uczestnictwa

Jaki jest koszt szkolenia?

Cena szkolenia jest uzależniona od różnych czynników, takich jak forma prowadzenia (online, stacjonarna), liczba sesji, stopień dostosowania do potrzeb firmy, wykorzystanie narzędzi digitalowych przed i po szkoleniu oraz czas trwania. Ceny jakie oferujemy kształtują się na poziomie średniej ceny rynkowej za dzień szkoleniowy.

Zobacz również

napisz do nas
Bezpłatna konsultacja

Bezpłatna konsultacja obejmuje 15 minutową rozmowę z naszym konsultantem, podczas której omówiony zostanie wskazany przez Ciebie temat. Po wstępnej rozmowie i lepszym zrozumieniu Twoich wyzwań zaproponujemy dalsze kroki, jeśli wspólnie zdecydujemy się na współpracę.

Wyślij zapytanie