Pracownik w kryzysie – pierwsza pomoc
Warsztaty dla menedżerów
Kryzys, trauma czy lęk stają się coraz bardziej obecnymi zjawiskami w naszym otoczeniu. Dzieje się tak nie tylko za sprawą dramatycznych zjawisk przyrody, spektakularnych katastrof komunikacyjnych, budowlanych, naturalnych, terroryzmu, a także tragicznych skutków przemocy domowej. Nowe pokolenia pracowników wchodzących na rynek pokazują, że jesteśmy mniej odporni na stres. To co kiedyś stanowiło problem do rozwiązania dzisiaj spędza sen z powiek i tworzy sytuacje subiektywnie nie do rozwiązania. Spłycone więzi rodzinne nie dają oparcia w konfrontacji z rzeczywistością. Umiejętności dostrzegania stanu kryzysowego czy odpowiednie podejście do osób w kryzysie, stają się wymogiem pracy profesjonalistów, przełożonych oraz osób zarządzających zasobami ludzkimi.
Informacje o projekcie szkoleniowym:
Po zakończonym projekcie uczestnik będzie potrafił:
Rozumienie stanu kryzysowego w odróżnieniu od sytuacji kryzysowej
Pierwsza pomoc psychologiczna w kryzysie
Po zakończonym warsztacie rekomendujemy przeprowadzenie warsztatu (stacjonarnie lub on-line), którego celem będzie wypracowanie Manuala Kryzysowego.
Manual jest zbiorem procedur, opisanych w ścieżkach, do którego będę mogli sięgać przełożeni w sytuacji zdiagnozowania sytuacji kryzysowej.
Do zespołu roboczego rekomendujemy zaprosić przedstawicieli zespołu HR oraz menedżerów.
Zapytaj o szczegóły