Założenia:
- Warsztaty z zakresu zarządzania zespołem i sprzedażą w nowej rzeczywistości (grupy ok. 4-6 osób; 2 sesje x 3,5 h / grupa ).
Działania:
- E-warsztat I – proces zdalnej obsługi Klienta (kroki rozmowy).
- E-warsztat II – zdalne wsparcie w sprzedaży + interwencje menedżerskie.
E-warsztat I:
- Chwyć za słuchawkę! – zmiana nawyków, automotywacja, przygotowanie.
- Dodzwoń się! – zasady dotyczące czasu – kiedy warto dzwonić, ile razy, jak często powtarzać telefon, jakiego smsa wysłać w sytuacji braku połączenia.
- Nie daj się zbyć! – kluczowe uniki, właściwy początek (jak nie zburzyć relacji).
E-warsztat II:
- Sprawdź dostępność i potrzeby! – weryfikacja stanów produktów vs potrzeby – zapytali, wyegzekwowali.
- Zadbaj o dystrybucję i sprzedaż! – prezentacja bieżącej oferty, zebranie zamówienia, radzenie sobie z oporem Klienta.
Zdalna sprzedaż i obsługa klientów
600 pln +23% VAT
05 lutego
online