Zdalna sprzedaż i obsługa klientów

5 punktów krytycznych

Założenia:

  • Warsztaty z zakresu zarządzania zespołem i sprzedażą w nowej rzeczywistości (grupy ok. 4-6 osób; 2 sesje x 3,5 h / grupa ).

Działania:

  • E-warsztat I – proces zdalnej obsługi Klienta (kroki rozmowy).
  • E-warsztat II – zdalne wsparcie w sprzedaży + interwencje menedżerskie.

E-warsztat I:

  • Chwyć za słuchawkę! – zmiana nawyków, automotywacja, przygotowanie.
  • Dodzwoń się! – zasady dotyczące czasu – kiedy warto dzwonić, ile razy, jak często powtarzać telefon, jakiego smsa wysłać w sytuacji braku połączenia.
  • Nie daj się zbyć! – kluczowe uniki, właściwy początek (jak nie zburzyć relacji).

E-warsztat II:

  • Sprawdź dostępność i potrzeby! – weryfikacja stanów produktów vs potrzeby – zapytali, wyegzekwowali.
  • Zadbaj o dystrybucję i sprzedaż! – prezentacja bieżącej oferty, zebranie zamówienia, radzenie sobie z oporem Klienta.

Każde szkolenie otwarte realizujemy także w formie szkoleń zamkniętych.