Formuła programu:
- Cykl trzech powiązanych ze sobą e-warsztatów umożliwia realizację programu rozwojowego. Każdy z e-warsztatów obejmuje 4 godziny zegarowe, na które składają się II moduły oraz 20 min przerwa.
- Każdy z modułów stwarza przestrzeń do empirycznej pracy z wyzwaniami, z jakimi mierzy się menedżer i lider budujący potencjał własnego zespołu oraz organizacji.
- Każdy z e-warsztatów zostało uzupełnione o zadanie wdrażające, umożliwiające w pełni ugruntować wiedzę i doświadczenie wyniesione z warsztatów.
Cele warsztatów:
- Uporządkowanie wiedzy i umiejętności w obszarze narzędzi i metod w zależności od poziomów menedżerskich kompetencji i umiejętnościach
- Dostarczenie wiedzy, umiejętności i narzędzi do efektywnej pracy menedżera w obszarach:
- Stawianie celów, delegowanie, egzekwowanie zadań.
- Udzielanie feedbacku, korygowanie.
- Świadome korzystanie z zasad motywacyjnych.
- Świadome wykorzystywanie zasad wpływu biznesowego w procesie zarządzania.
Uczestnik po szkoleniu:
- Potrafi stosować skuteczne zasady zarządzania
- Potrafi jasno i precyzyjnie formułować swoje oczekiwania względem zespołów i współpracowników
- Utrzymuje balans pomiędzy działaniami zorientowanymi na budowanie relacji a stawianiem wymagań i egzekwowaniem realizacji celów
- Efektywnie wyznacza cele i zadania, pracuje w oparciu o wyniki i cele, buduje w sobie i we współpracownikach poczucie sensu z wykonywanej pracy oraz współodpowiedzialność za rezultat
E-warsztat I: Styl zarządzania – potencjały i wyzwania
- Podstawy budowania autorytetu i osobistej wiarygodności lidera – V poziomów przywództwa wg J. Maxwella
- Indywidualny styl zarządzania – IV style przywództwa
- Analiza indywidualnych mocnych stron oraz definiowanie obszarów wymagających rozwoju
- Wyniki, cele, Zespoły – zarządzanie w codzienności biznesowej
- Komunikacja menedżerska w kryzysie – profil reaktywny i proaktywny
E-warsztat II: Pracownik – zasób czy partner?
- 4 etapy rozwoju pracownika – od Debiutanta do Eksperta.
- Zasady sposobu komunikacji z pracownikiem
- Algorytmy i trening rozmów menedżerskich:
- Jak rozmawiać, jak wspierać – algorytmy postępowania
- Modele ZET i FUCO
- Jak rozwijać – zasady i plan działania
- Dialog – optymalne narzędzie codziennego zarządzania
E-warsztat III: Motywuj, budując relację – rola Lidera w efektywności, innowacyjności, kreatywności oraz lojalności pracowników
- Archetyp kija i marchewki – motywacja w praktyce biznesowej
- Rozwiązania nastawione na rezultat biznesowy
- Dźwignia premiowa
- MBO vs TQM
- Mechanizmy współzależności w procesie motywacji
- Model Ryana oraz Deci
- Potrzeby motywacyjne w poszczególnych grupach wiekowych – praca z rezultatem biznesowym
Inspirujące e-Przywództwo
900 pln +23% VAT
15 lutego - 16 lutego
online