Developerzy mieszkaniowi

Z czym aktualnie mierzą się developerzy?

  • Jak finalizować rozmowy i umowy rozpoczęte kilka tygodni/miesięcy temu z klientami?
  • Jak utrzymać i wykorzystać relacje z obecnymi klientami (inwestorzy)?
  • Jak dotrzeć do klientów, którzy nie wychodzą z domu i nie chcą dziś myśleć o zakupie nieruchomości?
  • Jak efektywnie wykorzystać narzędzia wspierające wirtualne wizyty w mieszkaniach?
  • Skąd pozyskać klientów i jak z nimi rozmawiać – segmentacja we współczesnym świecie?
  • Jak organizować skuteczne akcje w social mediach?
  • Jak pokazywać klientowi ofertę i proponować wartość dodaną w obliczu kryzysu, zachowując rentowność transakcji?
  • Jak zrozumieć i przewidzieć decyzje klientów w kryzysie?

Jakie formy pracy zdalnej zastosujemy?

  • E-warsztat w małych grupach (4h do 6 osób) umożliwia:
    • Pogłębienie wiedzy
    • Pracę zespołową, (np. generowanie rozwiązań w danym obszarze) moderowaną przez trenera
    • Trening praktyczny umiejętności z wykorzystaniem narzędzi aktywizujący uczestników

E-warsztat I:

  • Budowanie zaangażowania u Handlowców – koncentracja na wynikach
  • Prowadzenie rozmów z klientami w trudnych sytuacjach
  • Wzbudzanie potrzeb zakupowych u klientów inwestycyjnych

E-warsztat II:

  • Zastosowanie narzędzi wspierających wirtualne wizyty w mieszkaniach
  • Segmentacja klientów wg potencjału zakupowego
  • Akcje promocyjne w social mediach – co jeszcze możemy zrobić, żeby się wyróżnić?

E-warsztat III:

  • Prezentacja wartości oferty i atrakcyjności pakietowej propozycji
  • Kryzysowa ekonomia behawioralna – aktywne wpływanie na decyzje klientów o utrzymaniu umowy i zakupie nieruchomości

Każde szkolenie otwarte realizujemy także w formie szkoleń zamkniętych.