• Strona główna
  • „Jak rozmawiać z pracownikiem w kryzysie?” – bezpłatne webinarium dla świadomych menadżerów, przełożonych i pracodawców

„Jak rozmawiać z pracownikiem w kryzysie?” – bezpłatne webinarium dla świadomych menadżerów, przełożonych i pracodawców

Zdrowi pracownicy to największy zasób organizacji. To pracownicy, którzy chętnie angażują się w powierzone im zadania, dbają o poprawne relacje w zespole, mają też czas na życie prywatne, rozwijanie pasji. Każdy pracownik, to jednak przede wszystkim człowiek, mierzący się z szeregiem problemów i wyzwań dnia codziennego. Mogą one, szczególnie obecnie, przekładać się na powstawanie problemów natury emocjonalnej i psychicznej oraz negatywnie wpływać na funkcjonowanie w wielu obszarach, w tym również w życiu zawodowym.

Zdrowie psychiczne pracowników to jeden z najistotniejszych obszarów troski pracodawców. Tempo życia, niepewność i lęk o przyszłość, ale przede wszystkich nietypowa sytuacja i konieczność szybkiego do niej dostosowania powodują, że wsparcie w obszarze samopoczucia i zdrowia psychicznego pracowników staje się niezbędne. Przełożeni oraz osoby zarządzające dostrzegające z jak wieloma wyzwaniami i problemami borykają się obecnie ich podwładni coraz częściej zastanawiają się jak sami mogą udzielić im niezbędnego wsparcia?

Wiedząc jak trudno jest rozmawiać z osobą, której dotknął kryzys, bez odpowiedniego przygotowania i wiedzy niezbędnej do rozpoznawania niepokojących symptomów, wiele osób boi się podjąć jakiekolwiek działania. Z myślą o takich sytuacjach przygotowaliśmy webinarium, które w prosty i przystępny sposób ma przybliżyć przełożonym w jaki sposób   rozpoznawać sytuacje kryzysowe i problemy emocjonalne, jak reagować w sytuacji kryzysu a także odpowiemy gdzie przebiega granica odpowiedzialności organizacji i przełożonych w takich sytuacjach.

Zapraszamy na bezpłatne webinarium, które odbędzie się 11 grudnia o godz. 15:00, podczas którego odpowiemy między innymi na następujące pytania:

  • Czym jest kryzys i po czym go poznam, szczególnie w kontakcie on-line z pracownikiem?
  • Jak ocenić stan pracownika w kryzysie?
  • Jakie działania mogę podjąć jako przełożony?
  • Gdzie się kończy moja odpowiedzialność?

Prowadzący:

Maria Dekert psychoterapeuta, interwent kryzysowy, twórca i długoletni dyrektor Stalowowolskiego Ośrodka Wsparcia i Interwencji Kryzysowej (SOWiIK) w Stalowej Woli. Jest certyfikowanym trenerem i superwizorem warsztatu i treningu psychologicznego PTP, certyfikowanym specjalistą i superwizorem w zakresie interwencji kryzysowej PTP. Posiada certyfikat specjalisty i superwizora w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, jest też certyfikowanym providerem TRE (Tension & Trauma Releasing Exercises). Maria jest doświadczonym trenerem – praktykiem w obszarach objętych szkoleniem, superwizorem w kilku ośrodkach interwencji kryzysowej w Polsce. Została odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi za pracę w „obszarze profilaktyki uzależnień, interwencji kryzysowej  i pomocy psychologicznej”.

Webinarium odbędzie się na platformie ClickMetting. Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  • Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej.
  • Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na stronie.

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinarium:

  • Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  • Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  • Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  • Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  • Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Osoba kontaktowa:

Justyna Sagan | tel. +48 798 604 374 | mail: justyna.sagan@nm.com.pl