Magdalena Mazurkiewicz

Magdalena Mazurkiewicz

Trener / Konsultant / Coach

Zadaj pytanie

Biografia

Trenerka i coach sprzedaży. Zajmuje się podnoszeniem wyników sprzedażowych poprzez indywidualny i grupowy rozwój ludzi. Pracuje z managerami operacyjnymi odpowiedzialnymi za realizację celów biznesowych. Skupia się na realizacji założonych celów biznesowych z uwzględnieniem wskaźników ekonomicznych, jakościowych i indywidualnych celów rozwojowych poszczególnych osób. Prowadzi sesje coachingu grupowego oraz sesje executive coachingu. Tworzy programy szkoleniowe i standardy obsługi klienta w odpowiedzi na potrzeby rynku i klienta.

W swojej pracy wykorzystuję interdyscyplinarne metody pracy takie jak: design thinking, applied drama, myślenie wizualne. Wszystko po to aby tworzyć atmosferę bezpieczeństwa i kreatywności, niezbędne w procesie uczenia się.
Ukończyła wydział neofilologii romańskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowe Studia Coachingu W Szkole Głównej Handlowej.

Inne ukończone kursy/warsztaty:
Moderator warsztatów design thinking (Design Thinking dla firm), Myślenie projektowe i design (Otwarty Uniwersytet Warszawski), Professional Scrum Master (Code Sprinters), Trener zarządzania zmianą (Szkoła Zarządzania Zmianą), Trening dramy dla trenerów (Drama dla trenerów), Tworzenie szkoleń e -learningowych (e-learning.pl), Warsztaty myślenia wizualnego (Wszystko można narysować, Siła myślenia wizualnego) , Warsztaty arteterapii (Sensarte Centrum Arteterapii)

Firmy, z którymi współpracowała jako konsultant/trener/coach:
Superpharm, Levi’s, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o. o., Aelia Polska Sp. z o. o., HDS Polska, Volkswagen- Sobiesław Zasada , Rafinance Company Service Kft, Azelis Poland, Decoroom Sp. z o.o. , ELSA, Enea Sp. z o.o., Żabka Sp. z o. o., Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Finansów, Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, Wydział Biologii Uniwersytetu Warszawskiego, Politechnika Warszawska.

Prowadzi szkolenia z następujących obszarów:
Zarządzanie i rozwój kompetencji managerskich i sprzedażowych: budowanie efektywności i produktywności zespołowej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb członków zespołów, coaching sprzedażowy, skuteczna rekrutacja, prowadzenie ocen pracowniczych, motywowanie zespołu, obsługa klienta i techniki sprzedaży, rozwój kompetencji trenerskich, Inteligencja emocjonalna, zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem.

Artykuły

Pozostali członkowie zespołu

Zadaj pytanie

Magdalena Mazurkiewicz

Magdalena Mazurkiewicz

Trener / Konsultant / Coach










Polityka Prywatności