Akademia Managera / Nowy Manager

Projekt dedykowany jest nowo mianowanym menedżerom, którzy z awansu wewnętrznego lub zewnętrznego stają przed  kluczowymi dylematami związanymi z ich nową rolą. Kim chcę być jako szef? Jak zbudować swoją siłę I autorytet w oczach pracowników? Jak budować zaangażowanie oraz odpowiedzialność za cele po stronie pracowników? Jak budować skutecznych efektywny zespół, który poradzi sobie z wyzwaniami Organizacji oraz wyzwaniami rynkowymi? To niektóre z wyzwań, z którymi spotykamy się pracując z grupami nowo mianowanych menedżerów.

Aby sprostać tym wyzwaniom przygotowaliśmy projekt, którego kluczowym celem jest zbudowanie siły I pewności nowo mianowanych menedżerów w roli lidera /  menedżera poprzez wyposażenie ich w niezbędne umiejętności, które przekładają się na realizacje wizje siebie jako szefa oraz budowanie skutecznego zespołu.

Proces

cele modułu I

  • Zbudowanie wizji siebie jako szefa oraz planu rozwoju
  • Uświadomienie potrzeby rozwoju; bycie dobrym menedżerem to ciągły rozwój
  • Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych
    jako podstawowych umiejętności kierowniczych

cele modułu II

  • Zbudowanie wspólnej mapy myślenia o zarządzaniu
  • Rozwój praktycznych umiejętności komunikacji zarządczej
  • Budowanie umiejętności wspierania rozwoju pracownika w zależności od etapu rozwoju pracownika w zadaniu
  • Rozwój umiejętności pracy

cele modułu III

  • Zdobycie wiedzy z zakresu zasad budowania zespołu
  • Poznanie 5 dysfunkcji zespołu
  • Analiza własnego zespołu pod kątem 5 dysfunkcji – silne strony mojego zespołu oraz zagrożenia z punktu widzenia budowania efektywnego zespołu
  • Rozwój umiejętności wykorzystywania różnych narzędzi potrzebnych do prowadzenia angażujących spotkań z zespołem

Doświadczenie

  • PZU – “Wyzwania Zarządzania”- przeszkolonych 480 osób
  • BZ WBK – “Podstawy zarządzania” – przeszkolonych 235 osób
  • PKO BP – “Nowy menedzer – przeszkolonych 647 osób
  • EFL “First time manager– przeszkolonych 61 osób